ارتقا پروفایل لینکدین در ده قدم

در 10 قدم پروفایل لینکدین خود را بسازید و ارتقا دهید!

  اگر اهل شبکه‌های اجتماعی باشید خوب می‌دانید که لینکدین ابزاری است که تاثیر آن را در بازار امروزی نمی توانید نادیده بگیرید. برای داشتن یک پروفایل مطلوب و مفید در لینکدین، نیازمند زمان و تعهد هستید. تاثیر داشتن پروفایل لینکدین قوی در پیدا کردن کار و موقعیت شغلی مناسب تا حدی است که برخی […]

 

اگر اهل شبکه‌های اجتماعی باشید خوب می‌دانید که لینکدین ابزاری است که تاثیر آن را در بازار امروزی نمی توانید نادیده بگیرید. برای داشتن یک پروفایل مطلوب و مفید در لینکدین، نیازمند زمان و تعهد هستید.

تاثیر داشتن پروفایل لینکدین قوی در پیدا کردن کار و موقعیت شغلی مناسب تا حدی است که برخی افراد هزینه‌ای را از کارجویان و کارفرمایان دریافت می‌کنند تا این کار را برای‌شان انجام دهند.

لینکدین با بیش از 500 میلیون عضو، بزرگترین شبکه­‌های تجاری در جهان و یکی از بهترین پلتفرم­‌های اجتماعی برای صاحبان مشاغل کوچک و مشاوران است.

حتی اگر اکانت پرمیوم (حساب ویژه) نداشته نباشید، یک پروفایل لینکدین فعال و مطلوب به مشتریان، موکلان، کارجویان و کارفرمایان بالقوه نشان می دهد که شما یک شخص جدی و معتبر هستید که به صورت اختصاصی فعالیت می­‌کنید.

می توانید از این بستر برای ارتقاء و ارتباط با افراد همفکر خود که حتی ممکن است شرکای تجاری، همکار یا مربی شما شوند، استفاده کنید.

در ادامه به چگونگی راه اندازی و ارتقاء پروفایل لینکدین در 10 قدم می‌پردازیم.

10 مرحله برای ارتقا پروفایل لینکدین

1.پروفایل خود را کامل کنید تا به وضعیت “All-Star” برسید.

لینکدین پروفایل های خود را بر اساس توانایی­‌ها رتبه بندی می کند و“All-Star” بالاترین رتبه است. پروفایل شخصی شما نقطه شروع برای هرکسی است که شما را در لینکدین پیدا می کند، بنابراین با پر کردن تمام اطلاعات درخواستی مانند عکس، موقعیت فعلی، موقعیت مکانی و مهارت‌ها، تا حد امکان اطلاعات بیشتری را به آن‌ها بدهید و به ارتقا پروفایل لینکدین خود کمک کنید.

 

2.وب­سایت خود را به پروفایلتان اضافه کنید.

سندی جونز-کامینسکی، کارشناس لینکدین معتقد است که اضافه کردن وب­سایت به پروفایل‌تان تاثیر چشمگیری در افزایش اعتماد به شما خواهد داشت. طبق تجربیات به دست آمده «لینکدین چهار برابر بیشتر از دیگر شبکه‌های اجتماعی ترافیک به وب‌سایت‌های شرکت می‌آورد». البته این آمار در مورد اینستاگرام کمی متفاوت است.

برای افزودن وب‌سایت خود، روی مداد سمت راست بالای پروفایل خود کلیک کنید و لینک را سفارشی کنید تا به سادگی «این وب‌سایت من است» نباشد. چیزی جذاب که بازدیدکنندگان را ترغیب می‌کند تا روی آن کلیک کنند.

 

3.پروفایل‌تان را تزئین کنید!

ویژگی­های بصری پروفایل شما مهم است، با رعایت نکات زیر می‌­توانید پروفایل لینکدین خود را تا حد امکان جذاب کنید.

یک عکس پروفایل مناسب (حرفه‌­ای اما همچنان شخصی) می‌تواند بهترین گزینه باشد. اندازه پیکسل عکس پروفایل شما می تواند از 400*400 تا 20000*20000 متفاوت باشد. همچنین می‌توانید پس زمینه کاور پروفایل خود را سفارشی کنید.  بهترین اندازه آن 1584 x 396 پیکسل (نسبت 4:1) است. برای هر یک از عکس‌ها، باید از فایل JPG، PNG یا GIF کمتر از ۸ مگابایت استفاده کنید.

سفارشی کردن URL پروفایل خود را نیز در نظر بگیرید تا لینک حساب‌تان طولانی و پر از عدد و حروف نباشد.

 

4.از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.

کلمات کلیدی بسیار مهم هستند زیرا به کاربران کمک می کنند شما را پیدا کنند. به این فکر کنید که مردم از چه کلماتی برای جستجوی شما استفاده می کنند؟

برای نوشتن مهارت، تجربه و علایق‌تان سعی کنید از کلمات درست و دقیق استفاده کنید برای مثال اگر محقق هستید صرفا نوشتن researcher کافی نیست و بهتر از زمینه تحقیق‌تان را نیز اضافه کنید.

5.مطالب جالب توجه ارسال کنید

به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ یک راه عالی برای جذب مخاطب هستند چون سندیت بیشتری دارند، اما محتوای خود را فقط به انتشار مطالب دیگر محدود نکنید. داستان ها، نکات و تجربیات جالب خود را نیز در  وضعیت خود بگنجانید و نشان دهید که در حال ارتقا پروفایل لینکدین خود هستید.

کارفرمایان زیادی نوع پروفایل را یکی از معیارهای برگزیدن کارمند خود قرار می‌دهند.

6.مشارکت کنید

کریستین هوبر، کارشناس لینکدین، معتقد است هنگامی که پروفایل شما ساخته شد، باید “به طور استراتژیک با دیگران ارتباطاتی را ایجاد کنید”، که شما را به افرادی که می‌خواهید، می رساند و فعال بودن شما را به عنوان یک شخص حرفه‌ای در دنیای کسب و کار نشان می‌دهد.

یکی از راه‌های مهم برای ایجاد ارتباط، لایک کردن و نظر دادن روی پست‌های مربوط به زمینه شما است که می‌توانید از این طریق با دیگران مشارکت داشته باشید. به عبارت دیگر در در “شبکه­‌های اجتماعی”، سعی کنید”اجتماعی” باشید!

 

7.به گروه ها بپیوندید و یا گروهی ایجاد کنید.

یکی از سریع‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای یافتن جامعه‌­ی مورد نظر خود در  لینکدین، پیوستن به گروه‌هایی است که جایگاه  اختصاصی و مشخصی دارند و اگر هیچ موردی را که با نیازهای خاص شما مطابقت دارد پیدا نکردید، خودتان یک گروه ایجاد کنید! در مورد گروه ها به عنوان شبکه های اجتماعی مستقل و متمرکزتر، فکر کنید و از آنها برای ساختن برند خود استفاده کنید.

 

8.از ویژگی “Recommend” استفاده کنید

یک روش خوب برای دسترسی به ارتباطات مدنظرتان این است که آن‌ها را بدون درخواست، به دیگران توصیه کنید. قرار دادن یک کلمه خوب برای دیگران می‌­تواند برای کسب و کار آن‌ها معنی زیادی داشته باشد و آنها را ترغیب کند که شما را همراهی کنند.

9.پروفایل شرکت خود را ایجاد کنید.

لینکدین به شما اجازه می دهد تا یک پروفایل جداگانه برای شرکت داشته باشید، که می تواند اعتبار بیشتری به کسب و کار شما بیافزاید. درست مانند پروفایل شخصی خود، تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری را برای اکانت بیزنس خود تکمیل کنید. حتی می توانید ویدیو، تصویر یا محتوا خلاقانه اضافه کنید.

10.صبور باشید

تعداد کمی از پروفایل های لینکدین یک شبه توجه دیگران را به خود جلب می کنند، بنابراین اگر نتایج مطلوب خود را ندیدید، کمی بیشتر صبر کنید.

وینداد مشاور 360 درجه کسب و کار شما

همان طور که خواندید ارتقا پروفایل لینکدین کمک زیادی به دیده شدن کسب و کار و شخص شما می‌کند اما اگر در مسیر کارتان گام‌هاتان را درست برندارید به زودی دچار دردسر می‌شوید. در نظر گرفتن مسائل حقوقی و قانونی در حین کار کمک زیادی به پیشگیری از ایجاد هزینه‌های اضافه برای شما می‌کند و این کار تنها از دست متخصص آن بر می‌آید.

وینداد با در اختیار داشتن کارشناسان حقوقی زبده می‌تواند تیم حقوقی کسب و کار شما باشد تا در تمام موضوعات حقوقی خلا های موجود را پر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با ما تماس بگیرید و یا به این لینک مراجعه کنید.

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط