نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

حضور مجموعه وینداد و وین ساین در نمایشگاه الکامپ 1402

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ پس از چهار سال وقفه به دلیل شیوع کرونا تیر ماه امسال شروع به کار خواهد کرد. در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، بیش از ۴۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین استارتاپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی حضور دارند. این رویداد از تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار […]

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ پس از چهار سال وقفه به دلیل شیوع کرونا تیر ماه امسال شروع به کار خواهد کرد. در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، بیش از ۴۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین استارتاپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی حضور دارند. این رویداد از تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه الکامپ چیست؟

نمایشگاه الکامپ مجموعه‌ای برای معرفی اشخاص و شرکت‌های فعال در صنعت الکترونیک و کامپیوتر است. این شرکت‌ها با حضور در این نمایشگاه به معرفی کسب‌وکار و همچنین عرضه محصولات و خدمات خود می‌پردازند. 

الکامپ هر ساله با رویکرد خاص استفاده از فناوری در زندگی در راستای پیشرفت تکنولوژی برگزار می‌شود و بهترین بستر برای معرفی محصولات فناورانه و تکنولوژی محور در ایران است.

این نمایشگاه، همچنین فرصت آشنایی و همکاری بین عرضه‌کنندگان و بازدیدکنندگان فناوری‌های نوین از سراسر ایران با شرکت‌های خارجی فعال در این حوزه را فراهم می‌کند. 

بسیاری از فعالان حوزه فناوری با شرکت در این رویداد محصولات، خدمات خود را معرفی می‌کنند که باعث جذب بیشتر مخاطب و مشتریان می‌شود.

زمان و مکان برگزاری الکامپ ۱۴۰۲

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ از تاریخ  ۴ تا ۷ تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد. ساعت بازدید نیز از ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر است. در این رویداد حدود ۴۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین استارت‌آپ در فضای ۲۳ هزار متری و غرفه‌های متعدد حضور دارند.

علاوه‌بر سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی حاضر در این نمایشگاه،  ۶۰ شرکت بین‌المللی از ۱۰ کشور خارجی و همچنین شرکت‌هایی از روسیه، ازبکستان، کنیا، سوریه، عراق، ترکیه، ارمنستان و چین حضور خواهند داشت.

حضور وینداد و وین ساین در الکامپ ۱۴۰۲

ما هم در مجموعه وینداد و وین ساین به عنوان یک شرکت دانش بنیان با خدمات آنلاین حقوقی کسب‌وکارها در این رویداد حضور داریم. در سالن ۴۵۸-۴ و غرفه ۸ و ۹ مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط