جدید‌ترین فناوری‌های حقوقی در ایران

جدید‌ترین فناوری‌های حقوقی در ایران

در سالهای اخیر که شاهد رشد چشم‌گیر فناوری در جزئی‌ترین مسائل زندگی روزمره بوده‌ایم، مباحث حقوقی نیز از این پیشرفت غافل نشدند و همراه با دیگر حوزه‌ها با فناوری جدید پیشرفتند. جدید‌ترین فناوری‌های حقوقی در ایران در قالب استارتاپ‌ها در موضوعات مختلف و تکنولوژی‌های سطح بالا رشد فراوانی داشته‌است. این شرکت‌ها یا موسسات حقوقی تلاش […]

در سالهای اخیر که شاهد رشد چشم‌گیر فناوری در جزئی‌ترین مسائل زندگی روزمره بوده‌ایم، مباحث حقوقی نیز از این پیشرفت غافل نشدند و همراه با دیگر حوزه‌ها با فناوری جدید پیشرفتند. جدید‌ترین فناوری‌های حقوقی در ایران در قالب استارتاپ‌ها در موضوعات مختلف و تکنولوژی‌های سطح بالا رشد فراوانی داشته‌است. این شرکت‌ها یا موسسات حقوقی تلاش می‌کنند فضای حقوقی را در هر سطح و ابعادی رونق ببخشند.

در ادامه این مطلب به بررسی جدید‌ترین فناوری‌های حقوقی در ایران که توسط استارتاپ‌ها ارائه می‌شود، خواهیم پرداخت. چنانچه نیاز به راهنمایی داشتید مشاوران متخصص ما در این زمینه شما را همراهی می‌کنند.

امضا الکترونیک

یکی از انواع جدید‌ترین فناوری‌های حقوقی در ایران را می‌‌توان ثبت امضا الکترونیک دانشت.امضای الکترونیک یا eSignature داده‌های الکترونیکی است که برای اجرای امضا در اسناد الکترونیک استفاده می‌شود. در واقع، امضای الکترونیک نشان‌دهنده قصد شخص برای پذیرش محتوای پیام یا سند است. به این معنا که همان فعلی که اشخاص در مورد امضاهای سنتی انجام می‌دهند در مورد امضای الکترونیک نیز عمل می‌کنند.

به طور کلی امضای الکترونیکی یا امضای دیجیتال به هر واسطه الکترونیکی گفته می‌شود که مجوز یا رضایت شخص را نسبت به یک سند نشان می‌دهد.

در هنگام استفاده از این امضاها که به عنوان  امضای دیجیتال نیزشناخته می‌شوند، می‌توانید به سادگی نام خود را تایپ کنید، عکسی از امضای خود را وارد کنید یا آن را روی صفحه نمایش خود بکشید. علاوه بر این این امضا تنها یک نشان از نسخه کتبی امضا شما نیست بلکه این نمونه امضاها می‌تواند شامل تاریخ، مشخصات فرد و یا برند او نیز باشد. در هنگام ثبت امضای دیجیتال باید توجه کنید، پلتفرمی که برای ثبت امضای الکترونیک خود انتخاب می‌کنید باید اعتبار قانونی داشته و مطمئن باشد.

در همین راستا پیشنهاد ما به شما سامانه امضای الکترونیک، وین‌ساین است که اعتبار امضا شما را از نظر قانونی و محرمانگی تضمین می‌کند. اعتبار قانونی امضای الکترونیک بر اساس مواد اولیه قانون تجارت است و از نظر قوانین بین‌المللی نیز سال هاست که مورد تایید قرار گرفته‌است.

 

تنظیم قرارداد آنلاین

در این سالها یکی از مواردی که همواره افراد را درگیر میکرد لزوم تنظیم قرارداد به صورت حضوری و به شکل ستنی بود. در دوران کرونا مردم به این واقعیت پی بردند که می‌توانند بدون حضور در محل از طرق تنظیم قرارداد به صورت آنلاین یک توافق صحیح و بدون ریسک داشته باشند.

اما تنظیم قرارداد به صورت آنلاین نیز همانند شکل سنتی تنظیم قراردادها نیاز به موسسه یا پلتفرم قابل اطمینان و حرفه‌ای دارد. وینداد با تضمین حفظ اطلاعات شما و تضمین رضایت شما کار تنظیم قرارداد را در کمترین زمان ممکن با روندی شفاف و قانونی برای شما انجام می‌دهد.

چنانچه قصد تنظیم قراداد به صورت آنلاین را دارید، کافی‌ست در خواست خود را در سایت ثبت کنید. سپس این در خواست تحت نظر کارشناسان ما برآورد زمانی و هزینه می‌شوند و به شما اعلام می‌گردد، بعد از این می‌توانید خیالتان از بابت تنظیم قراردادی حقوقی راحت باشد. فراموش نکنید که قراردادهای حقوقی نکات ریز و تعهدات مختلفی را شامل می‌شود. بنابراین به راحتی از کنار تنظیم قراردادهای خود نگذرید.

ثبت شرکت آنلاین

از دیگر نمونه‌های جدیدترین فناوری‌های حقوقی در ایران، ثبت شرکت آنلاین است. بارها شده افراد برای ثبت شرکت خود مسیر درستی را دنبال نمی‌کنند یا نمی‌دانند کدام یک از انواع شرکت‌های موجود در قانون برای کار آنها مناسب‌تر است. به همین دلیل بهتر است از همان ابتدای شروع کسب‌وکار خود آن را قانونی و در قالبی درست پیش ببرید.

ثبت شرکت اقدامی قانونی است که می‌تواند کسب‌وکار شما را به بهترین شکل در مسیر رشد و توسعه هدایت کند و به آن وجهه معتبر قانونی دهد. هرچه اعتبار یک کسب‌وکار افزایش یابد، جذب سرمایه، گسترش تجارت و تنظیم قراردادهای کلان نیز آسان‌تر صورت می‌گیرد.

ما در وینداد با داشتن سیستم ثبت شرکت قادر هستیم خدمات مورد نیاز ثبت شرکت‌های تجاری را در سریع‌ترین زمان، با شفافیت کامل و با کم‌ترین هزینه ارائه کنیم.

اشتراک حقوقی

در کنار همه‌ی آنچه از جدیدترین فناوری‌های حقوقی در ایران گفتیم، یک مورد وجود دارد که شما می‌توانید برای همه‌ی دغدغه‌های حقوقی خود روی آن حساب کنید.

به این صورت که شما با گرفتن اشتراک حقوقی، به نوعی یک کارشناس خبره حقوق استخدام کرده‌اید. با کمک آن می‌توانید شرکت ثبت کنید، برند و علامت تجاری به ثبت برسانید، مشاوره نامحدود دریافت کنید و حتی قراردادها و اسناد تجاری خود را بررسی کنید.

پلتفرم حقوقی وینداد اشتراک حقوقی را در نظر گرفته است که  برای شما امکاناتی از جمله؛ پشتیبانی اختصاصی، ارتباط با تیم حقوقی با تجربه، دسترسی نامحدود به خدمات ثبتی و حقوقی فراهم می‌کند، علاوه بر همه اینها از مقرون به‌صرفه است. اشتراک حقوقی در وینداد با توجه به نیاز و کسب‌وکار هر شخص، شخصی‌سازی می‌شود و به صورت نا محدود به اشخاص مشاوره می‌دهد. پیشنهاد ما به شما این است که این فرصت را در استفاده از این فناوری حقوقی از دست ندهید.

مشاوره تلفنی

با خدماتی همچون مشاوره تلفنی اشخاص در هر کجا و هر زمانی می‌توانند برای مشکلات و سوالات حقوقی خود راه حل بیابند. در واقع اشخاص دیگر نیاز به حضور در دفاتر و گرفتن وقت از مشاور ندارند بلکه براحتی می‌توانند از بهترین مشاوران در راستای حل مشکل خود بهره ببرند.  مشاوران متخصص ما در این زمینه شما را همراهی می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط