همکاری وینداد و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی با سامانه حقوقی وینداد

عقد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نصر استان مرکزی و مجموعه حقوقی وینداد نمایندگان سامانه خدمات حقوقی آنلاین وینداد و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی تفاهمنامه همکاری در زمینه ارائه مشاوره و خدمات حقوقی امضا کردند. با امضای این تفاهمنامه، نخستین گام برای ارائه خدمات حقوقی باکیفیت و مقرون به صرفه به شرکت‌ها و سازمان های عضو سازمان نصر استان مرکزی […]

عقد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نصر استان مرکزی و مجموعه حقوقی وینداد

نمایندگان سامانه خدمات حقوقی آنلاین وینداد و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی تفاهمنامه همکاری در زمینه ارائه مشاوره و خدمات حقوقی امضا کردند. با امضای این تفاهمنامه، نخستین گام برای ارائه خدمات حقوقی باکیفیت و مقرون به صرفه به شرکت‌ها و سازمان های عضو سازمان نصر استان مرکزی برداشته می‌شود.

محمدحسین امیری مدیرعامل وینداد در خصوص این همکاری گفت: ” کارآفرینی و به کار گرفتن فناوری اطلاعات و حرکت به سوی نوآوری برای موتور توسعه کشور، امکان رفع چالش ها و فرصت زایی بیشتری را پدید می‌آورد. در کشور ما شرکت‌ها و کسب و کارها به خدمات حقوقی با کیفیت و مقرون به صرفه دسترسی ندارند و همین امر موجب می‌شود درگیر مسائل و مشکلات حقوقی مختلفی شوند، مشکلاتی که اغلب جلوی رشد این شرکت‌ها را می‌گیرد.

وینداد ارائه‌دهنده راهکارها و خدمات ‌حقوقی تخصصی شرکت‌ها در ایران است. این سامانه فعالیت آنلاین خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و با داشتن سال‌ها تجربه حقوقی و با توجه به شناخت از اکوسیستم کارآفرینی، تجارت و فناوری اطلاعات ایران، مشکلات و نیاز های این حوزه را شناسایی کرده و با تکیه بر دانش فنی و نیروی تجربه برای دسترسی بهتر کارآفرینان و شرکت‌های IT به خدمات حقوقی سامانه‌ای آنلاین را پیاده‌سازی نموده‌است.

اعضای محترم سازمان نظام صنفی و رایانه ای استان مرکزی می توانند جهت اطلاع از جزئیات این تفاهم نامه و تسهیلات ویژه ارائه شده توسط وینداد فایل پیوست را مطالعه نمایند.

مشاهده پروپوزال همکاری با سازمان نصر استان مرکزی

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط