تولد ۱ سالگی وینداد

وینداد یک ساله شد! تخفیف ویژه جشن تولد وینداد

۲۶ بهمن سال ۱۳۹۶ وینداد با همراهی تیمی حرفه‌ای و با هدف آسان نمودن و سریعتر کردن فرایند های سخت و پیچیده‌ی امور حقوقی، در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران از سامانه آنلاین خود رونمایی و  شروع به کار کرد. در شرایط سخت اقتصادی سال ۹۷ سعی کردیم خدمات حقوقی باکیفیت و با هزینه‌های […]

۲۶ بهمن سال ۱۳۹۶ وینداد با همراهی تیمی حرفهای و با هدف آسان نمودن و سریعتر کردن فرایند های سخت و پیچیده‌ی امور حقوقی، در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران از سامانه آنلاین خود رونمایی و  شروع به کار کرد.

در شرایط سخت اقتصادی سال ۹۷ سعی کردیم خدمات حقوقی باکیفیت و با هزینههای مقرون به صرفه‌ای را به افراد، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ارائه  کنیم و همراه آنها در این شرایط دشوار باشیم. در این مسیر حتی یک روز هم ایستا نبودیم و با وجود تمام مشکلات و چالش های بزرگ و کوچک تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که خدماتی با کیفیت و کاربردی را به کارآفرینان و کسبوکارهای ایرانی ارائه دهیم، البته که در این راه بی نقص نبودیم و کاستیهایی داشتیم که به چشم تجربه به آنها نگاه میکنیم و تلاشمان استفاده از این تجربیات در ادامه راه است.

تا به امروز توانستهایم با وجود مشکلات مختلف اقتصادی و تحریمهای حوزه فناوری و سختیهای مسیر کارآفرینی و استارتاپی و جو سنتی حاکم بر فضای حقوقی و وکالت ایران، در کنار تیم حرفهای و تخصصیمان و شرکای کلیدی و راهبردی خود به دستاوردهای ارزشمندی برسیم که در اینجا برخی از این دستاوردها و افتخارات را باهم مرور میکنیم:

  • بیش از ۵۰ هزار کاربر منحصر به فرد که از وینداد بازدید کردهاند
  • تولید بیش از ۸۰ مقاله حقوقی آموزشی در مجله حقوقی وینداد
  • بهبود و بازطراحی بخش های مختلف پنل کاربری سامانه وینداد
  • همکاری با شرکت‌ها بین المللی در حوزه ثبت پتنت آمریکا
  • ارائه خدمات به بیش از ۲۵۰ کسبوکار ایرانی
  • انتخاب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی رئیس جمهوری
  • استارتاپ برگزیده در نمایشگاه الکامپ ۹۷
  • کاندیدای برترین وب‌سایت در گروه خدمات کسب‌وکار‌های آنلاین در ۱۱ امین جشنوراه وب و موبایل ایران
  • کسب مقام دوم در جشنوراه ملی ایده‌ها و فرصت‌های معاونت اجتماعی قوه قضاییه

در این یک سال سعی کردیم کلیه نیازهای حقوقی کارآفرینان و کسبوکارهای ایران را پوشش دهیم، در این راستا از یک سایت فروش قراردادهای حقوقی به سامانه ارائه‌دهنده راهکارهای حقوقی یکپارچه آنلاین تبدیل شدیم و در حال حاضر خدمات و محصولات مختلفی را در بستر سامانه قدرتمند وینداد ارائه میکنیم که در این جا به معرفی اجمالی این راهکار های حقوقی در وینداد میپردازیم:

  1. تنظیم اختصاصی قراردادها و اسناد حقوقی
  2. ۴۰ نمونه قرارداد حقوقی همراه با آموزش ماده به ماده حقوقی
  3. مشاوره حقوقی تخصصی تلفنی و حضوری
  4. پرسش و پاسخ آنلاین رایگان
  5. درخواست و انتخاب وکیل
  6. بررسی، اصلاح و بازنویسی قراردادها
  7. ثپت اختراع (پتنت) بین المللی
  8. پکیج حقوقی استخدام و منابع انسانی
  9. پکیج حقوقی فریلنسینگ

در این یک سال همراهانی داشتیم که بدون حضور آنها پیمودن این مسیر ممکن نبود، در اینجا از یکایک آن عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنیم؛

تیم باتجربه و حرفهای وینداد، احمد شعرباف، شریفه شفایی، مهرنوش فتاحی، حوریه وجگانی، فرشاد حسن زاده و مهسا جنتیزاده که در کنار هم برای موفقیت وینداد تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

شرکت آتی نگر برهان و جناب آقای روزبه حضرتی، دفتر وکالت داعی حق و همکاران، شرکت خلاق دانش پیشرو  و تمام وکلای دایرکتوری حقوقی وینداد در این مسیر به عنوان شرکای کلیدی حقوقی فعالیت کردند.

همچنین فضای کار اشتراکی زاویه، شتابدهنده آواتک، دکتر علی صحراییان، دکتر یوسف قاسمی و مهندس محسن ملایری که برای توسعه کسب و کار وینداد همراه ما بودند و از ما حمایت کردند.

و شما کاربران عزیز وینداد که با نظرات، انتقادات و پیشنهادات ارزشندتان موجب دلگرمی ما بودید و هستید.

در سالهای آینده به دنبال این هستیم که با همراهی شما وینداد را به «مجموعهای از شرکتهای حوزۀ وکالت و خدمات حقوقی فناور محور» توسعه دهیم.

ارادتمند شما،

محمدحسین امیری

مدیرعامل وینداد

کد تخفیف ویژه جشن تولد وینداد

vindadbirthday

قابل استفاده برای دریافت نمونه قرارداد و خرید اشتراک‌های زمانی خدمات حقوقی وینداد

معتبر تا ۳ اسفند ماه ۹۷

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط