تفاوت نمونه قرارداد و تنظیم قرارداد

تفاوت نمونه قرارداد و تنظیم قرارداد چیست؟ + مزایا

خدمات استارتاپ وینداد در زمینه قراردادهای حقوقی از تنوع قابل توجهی برخوردار است. ما در وینداد با داشتن بانک نمونه قرارداد و امکان تنظیم و بررسی قرارداد، نیازهای مختلفی را از اشخاص حقیقی و کسب‌وکارها رفع می‌کنیم. اما برخی افراد با تفاوت این دو امکان، آشنایی کامل ندارند و ممکن است انتخاب‌های نادرستی داشته باشند […]

خدمات استارتاپ وینداد در زمینه قراردادهای حقوقی از تنوع قابل توجهی برخوردار است. ما در وینداد با داشتن بانک نمونه قرارداد و امکان تنظیم و بررسی قرارداد، نیازهای مختلفی را از اشخاص حقیقی و کسب‌وکارها رفع می‌کنیم. اما برخی افراد با تفاوت این دو امکان، آشنایی کامل ندارند و ممکن است انتخاب‌های نادرستی داشته باشند و نتوانند نیازهای حقوقی خود را به خوبی رفع کنند.
به همین خاطر در این مطلب از مجله حقوقی وینداد به سراغ تفاوت نمونه قرارداد و تنظیم قرارداد رفته‌ایم و نکات مهم در انتخاب این خدمات را بررسی کرده‌ایم.

با ما همراه باشید.

منظور از بانک نمو‌نه قرارداد چیست؟

بانک نمونه قرارداد نام امکانی دیجیتال از استارتاپ وینداد است که در آن انواع قراردادهای حقوقی به شکل آماده و کامل قابل خرید و استفاده هستند.

نمونه قراردادهای ما در دسته‌بندی‌های زیر قابل استفاده هستند:

– راه‌اندازی و پیشبرد کسب‌وکار (قراردادهای هم‌بنیان‌گذاران، پیمانکاری و…)

– استخدام و منابع انسانی (قراردادهای کار، مشاوره و…)

– مدیریت مالی کسب‌وکار ( قراردادهای خرید و فروش و اجاره و…)

– محافظت از کسب‌وکار (قراردادهای عدم افشا و محرمانگی و…)

– سرمایه‌گذاری (قراردادهای خرید و فروش سهام و مشارکت مدنی و…)

– ساختمان‌سازی (قراردادهای پیش‌فروش آپارتمان، پیمانکاری ساختمان و…)

نمونه قراردادهای وینداد بر خلاف موارد مشابه در سطح اینترنت، دارای آموزش بند به بند هستند که به مشتریان این امکان را می‌دهد بتوانند نمونه قرارداد را به هدف مطلوب خود نزدیک‌تر کنند.

منظور از امکان تنظیم قرارداد چیست؟

علاوه بر بانک نمونه قرارداد وینداد، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از وینداد درخواست تنظیم قرارداد نیز داشته باشند.

وینداد با ارائه امکان تنظیم و بررسی قرارداد، می‌تواند قراردادهای مورد نیاز کسب‌وکارها را در اسرع وقت و با کیفیت بالا و هزینه پایین آماده کند.

تنظیم قرارداد مطابق با نیاز و خواسته مشتری انجام می‌گیرد.

در ادامه این مطلب به تفاوت نمونه قرارداد و تنظیم قرارداد اشاره می‌کنیم و شما مخاطبان را در انتخاب خدمات دقیق و مطابق با نیاز خود، راهنمایی می‌کنیم.

استفاده از نمو‌نه قرارداد چه مواقعی کاربرد دارد؟

حال که با بانک نمونه قرارداد وینداد آشنا شده‌اید، به سراغ ویژگی‌های این امکان و کاربردهای آن می‌رویم:

نمو‌نه قرارداد، عمومی تنظیم شده است!

نمونه قراردادها برای آنکه پاسخگوی نیاز همه کسانی باشد که به آن قرارداد احتیاج دارند، به شکلی کلی و عمومی نگاشته شده‌اند.

اگر چه نمونه قراردادهای وینداد همراه با آموزش نکات بند به بند قرارداد تنظیم شده‌اند، اما اصولا برای اشخاصی مناسب‌تر است که برای استفاده از قرارداد اهداف جزئی دارند.

گاهی ممکن است یک نمونه قرارداد برای استفاده شخص خریدار، بندهای بیشتری داشته باشد و از این جهت، خریدار باید بندهای اضافی آن را حذف کند و یا در صورت لزوم بندهایی به آن اضافه کند.

نمو‌‌نه قرارداد، ارزان‌تر است!

استفاده از نمونه قراردادها غالبا به‌صرفه‌تر است و برای کسب‌وکارهای کوچک و برخی اشخاص حقیقی، گزینه بهتری است.

استفاده از تنظیم قرارداد چه مواقعی کاربرد دارد؟

از سوی دیگر امکان تنظیم قرارداد، می‌تواند در موقعیت‌های مختلفی دارای مزایای زیادی به نسبت نمونه قرارداد باشد:

تنظیم قرارداد، منحصربه‌فرد انجام می‌شود!

تنظیم قرارداد، برای آن دسته اشخاصی مفید است که نیاز دارند قراردادی منحصربه‌فرد و اختصاصی مطابق با نیازهای خود داشته باشند.

استفاده از خدمات تنظیم قرارداد در مواقعی بیشتر کاربرد دارد که روابط قراردادی مهم و نسبتا پیچیده باشند و نیاز باشد تا قراردادی اختصاصی تنظیم شود.

تنظیم قرارداد، بوسیله تیمی از متخصصین انجام می‌شود!

اگر چه نمونه قراردادهای وینداد هم با نظارت مشاوران حقوقی تنظیم می‌شوند، اما تنظیم قرارداد به شکلی است که تیمی از وکلا و کارشناسان بر آن نظارت دارند.

همچنین فرآیند تنظیم قرارداد در وینداد به شکلی است که امکان نظردهی مشتری و اصلاح قرارداد مطابق با نظرات او وجود دارد.

به نظر می‌رسد تفاوت اصلی نمونه قرارداد با تنظیم قرارداد در کیفیت طراحی آن باشد که نمونه قرارداد به شکل کلی و عمومی اما تنظیم قرارداد با تفصیل و جزئیات بیشتری انجام می‌پذیرد. به همین خاطر، هزینه استفاده از خدمات تنظیم قرارداد به نسبت نمونه قرارداد بیشتر است.

نیاز به نمو‌نه قرارداد یا تنظیم قرارداد دارید؟

در این مطلب از مجله حقوقی وینداد تلاش شد تا راهنمایی کاملی از دو خدمت حقوقی ما، یعنی بانک نمونه قرارداد و تنظیم قرارداد ارائه شود.

داشتن اطلاعات لازم درباره خدمات حقوقی وینداد سبب می‌شود، مخاطبان و مشتریان ما بتوانند با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنند و نیازهای حقوقی خود را به شکل دقیق و درست رفع و رجوع کنند.

در نهایت اگر نیاز به دریافت مشاوره حقوقی بیشتر در زمینه قراردادها دارید و یا می‌خواهید از خدمات نمونه قرارداد و تنظیم قرارداد وینداد استفاده کنید، با تیم حقوقی ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک‌گذاری
نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان حقوقی با شما تماس می‌گیرند تا پس از شنیدن انتظارات شما، جزئیات قرارداد مورد نظرتان را در بندهای قرارداد بیاورند.

قرارداد مناسب شما

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان حقوقی با شما تماس می‌گیرند تا پس از شنیدن انتظارات شما، جزئیات قرارداد مورد نظرتان را در بندهای قرارداد بیاورند.

مقالات مرتبط