تخفیف ویژه عید فطر ۹۸

تخفیف ویژه استارتاپ‌ها به مناسبت عید فطر ۹۸

جمعی از کسب و کارهای مطرح دیجیتال کشور به مناسبت عید فطر از روز 14 الی 17 خردادماه به طور مشترک به مشتریان خود تخفیف گروهی می‌دهند و شما با استفاده از این مجموعه تخفیف‌ها می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید. دفتر کار مجازی «دفترشما»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند»، سامانه ارائه خدمات حقوقی […]

جمعی از کسب و کارهای مطرح دیجیتال کشور به مناسبت عید فطر از روز 14 الی 17 خردادماه به طور مشترک به مشتریان خود تخفیف گروهی می‌دهند و شما با استفاده از این مجموعه تخفیف‌ها می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید.

دفتر کار مجازی «دفترشما»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند»، سامانه ارائه خدمات حقوقی «وینداد»، سایت ارائه خدمات محتوایی «اینفوگرام»، سایت خدمات اداری و نیابتی «کمک حال»، بستر ایجاد پروژه‌های محتوای دیداری«اینفوگرامر»، خدمات وب «ایران سرور»، 7 استارتاپی هستند که به صورت مشترک به مشتریان تخفیف می‌دهند.

دفتر شمادفترشما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند با کمک دفترشما در 5 دقیقه بدون نیاز به فضای فیزیکی صاحب امکانات یک دفتر کار می‌شوید.

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ ها ساده کرده است.

تخفیف ویژه: ۱۸ تا ۲۷٪ تخفیف از 14 تا 17 خردادماه

کد تخفیف fetr98 – برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی

ویندادوینداد

وینداد سامانه ارائه خدمات حقوقی است، خدماتی شامل بانک اسناد حقوقی و قرارداد ها، مشاوره حقوقی تخصصی در امور مختلف جذب سرمایه، منابع انسانی، امور مالی و مالیاتی و مالکیت فکری، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی اختصاصی قراردادهای حقوقی و درخواست وکیل برای پیگیری و طرح پرونده ها و دعاوی حقوقی و کیفری برای کسب و کارها، استارتا‌پ‌ها و اصناف است.

تخفیف ویژه: ۲۰ درصد تخفیف برای دریافت قرارداد و اشتراک های زمانی تا 17 خرداد با کد تخفیف fetr98

اینفوگرامراینفوگرامر

اینفوگرامر بستری برای انجام پروژه‌های محتوای دیداری است؛ مانند اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، استاپ‌موشن، گزارش‌نویسی، پرزنتیشن، پوستر، بروشور، کاتالوگ، طراحی رابط کاربری و حتی زیربخش‌های مرتبط با پروژه‌های مختلف از جمله گویندگی، نویسندگی و تولیدمحتوای متنی.

این استارتاپ 15 درصد تخفیف بر روی خدمات خود در نظر گرفته است.

ایران سرورسایت ساز مانا (ایران‌سرور)

همین حالا که این متن را میخوانید، عده ای در اینترنت در جستجوی کسب و کار شما هستند. یک سایت خوب دایره نفوذ شما را گسترش میدهد، فراتر از تمام مرزهای جغرافیایی. پس زمان را از دست ندهید و در کمتر از 5 دقیقه صاحب یک سایت شیک و حرفه ای شوید.

کد تخفیف: 20% تمامی پلن‌ها: fetr98

اینفوگراماینفوگرام

اینفوگرام یک مرکز تخصصی محتواست که حرفه اصلی آن، بیان و انتقال درست پیام شما به مخاطب است. این کار نیازمند طراحی فرایندی خلاق و هوشمندانه است که در نهایت به تولید محتوایی اثربخش منجر شود.

اینفوگرام با ارائه انواع خدمات محتوایی مانند بازاریابی محتوایی، تولید گزارش‌های سازمانی، طراحی و تولید اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک و برگزاری رویدادهای آموزشی، شما را همراهی می‌کند.

10 تا 30 درصد تخفیف خدمات مختلف با کد تخفیف fetr98 + تخفیف ویژه تا 100 درصد در گردونه شانس

بینابرندبینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام است و توانسته با اجرای کمپینهای خلاق، پروژه های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد.

تخفیف بینابرند: 10 تا 25 درصد بسته به نوع کسب و کار

 

کمک حالکمک حال

نگران کارهای عقب افتاده خود در بیرون منزل نباشید، کمک حال مانند عضوی از خانواده در پیگیری امورتان به شما کمک می کند و کمک حالِ تان می شود.

ایستادن در صف های طولانی و دغدغه انجام امور اداری و شخصی  خود  از جمله پیگیری نامه و پرونده اداری، امور بیمه، پیگیری های دانشجویی و سایر امور نیابتی خود… را به کمک حال بسپارید.

کمک‌حال برای شما فرصتیست تا درزمان و هزینه صرفه جویی کنید و به امور موردعلاقه تان بپردازید.

کد تخفیف fetr98 10٪ برای همه خدمات کمک حال

امیدواریم که این تخفیف جمعی عیدی خوبی برای تقویت و رونق بخشی به کسب و کارتان باشد.

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط