قرارداد برگزاری دوره آموزشی را برای تجربه یک گردهمایی موفق تنظیم کنید!

قرارداد برگزاری دوره آموزشی را برای تجربه یک گردهمایی موفق تنظیم کنید!

امروزه برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات متنوع و کاربردی بسیار رایج و متداول شده است. دوره‌هایی که با اهداف متفاوتی در حوزه‌های گوناگون برگزار می‌شود. در این نوشتار به بررسی قرارداد برگزاری دوره آموزشی و چگونگی تنظیم قرارداد می‌پردازیم. اگر قصد برگزاری دوره‌های آموزشی را دارید این قرارداد مورد نیازتان خواهد بود‌. پس ادامه مطلب […]

امروزه برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات متنوع و کاربردی بسیار رایج و متداول شده است. دوره‌هایی که با اهداف متفاوتی در حوزه‌های گوناگون برگزار می‌شود. در این نوشتار به بررسی قرارداد برگزاری دوره آموزشی و چگونگی تنظیم قرارداد می‌پردازیم. اگر قصد برگزاری دوره‌های آموزشی را دارید این قرارداد مورد نیازتان خواهد بود‌. پس ادامه مطلب را با ما باشید.

دوره آموزشی به چه معناست؟

دوره آموزشی اصولا عبارت است از نوعی از گردهمایی تعدادی از افراد مجرب و متخصص که کارشناس موضوعی به خصوص می‌باشند که به منظور دستیابی به رهیافت‌ها و هم‌اندیشی در مورد مسائل و مشکلات حرفه شان با یکدیگر به تبادل نظر می پردازند.

دوره آموزشی روشی است مبتنی بر حل مسئله و برای جلب مشارکت افراد از انواع فنون و بحث‌های گروهی استفاده می‌کنند.

چنانچه شما شخص حقیقی یا حقوقی باشید و قصد برگزاری دوره‌های آموزشی مختلفی را داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم حتما میان خود و مراکز آموزشی که طرف قرارداد شما هستند قرارداد برگزاری دوره آموزشی را تنظیم کنید تا از اختلافات احتمالی که ممکن است در این مسیر پیش آید بتوانید سربلند بیرون آیید.

چه مواردی در برگزاری هرچه بهتر دوره‌های آموزشی موثر است؟

در برگزاری یک دوره آموزشی موفق و پر بازده بدون شک بهره‌مندی از برخی از مهم‌ترین فاکتورها باعث پیشتاز شدن برگزارکنندگان دوره آموزشی در مقایسه با رقبایشان خواهد بود‌. اما به نظر شما چه عواملی از جمله تاثیرگذارترین موارد در موفقیت بالا در برگزاری این دوره‌ها می‌باشد؟

۱_ در دوره‌های آموزشی باید موضوع ارائه شده مشخص و در یک حیطه معین باشد:

اصولا برای هر چه بهتر برگزار کردن دوره آموزشی باید حیطه و چارچوب موضوع را به خوبی معین کنید و روی همان موضوع تمرکز کنید و از ابزارهای مورد نیازتان جهت دستیابی به نتیجه مطلوب به بهترین شکل استفاده کنید.

۲_ سعی کنید عملکردتان را تحت کنترل قرار دهید و سازماندهی داشته باشید:

آموزش بدون شک از جمله موضوعاتی است که دائما با روش‌هایی نوین به‌روزرسانی شده و آموزش از جمله مواردی سیال است که در گذر زمانی کوتاه دچار تحولات متفاوت می‌شود حتما اگر تجربه تدریس در سوابق کاری خود داشته باشید به روشنی می‌دانید که تدریس و آموزش در قالب ارائه مطالب هر چند با مطالب مشابه در حوزه‌های یکسان انجام می‌شود اما به‌ نظر می‌رسد که آموزش پویا و فعال که چالش برانگیز باشد بدون شک نتایج رضایت بخش به دنبال دارد.

۳_ در مورد اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی همواره سعی کنید که بهترین توضیحات را به شرکت کنندگان در دوره ارائه کنید:

یکی از موارد مهم و پر جاذبه آن است که در برگزاری دوره‌های آموزشی از توضیح چالش و دلیل برگزاری دوره آموزشی باز نمانید و توجه داشته باشید برای ارائه بهترین رویکرد از دلایل برگزاری دوره باید بهترین تعریف را داشته باشید.

۴_ سعی کمتر صحبت کنید و بیشتر بر کاربردی بودن و کاربردی شدن مطالب ارائه شده در دوره آموزشی تمرکز کنید.

۵ – در طراحی محتوای آموزشی به یاد داشته باشید که گام به گام عمل کنید و همواره به خاطر داشته باشید که طراحی برنامه یادگیری بسیار اهمیت دارد.

۶_ سعی کنید برای طراحی برنامه‌های آموزشی موفق از داستان‌گویی و ارائه سناریوها استفاده کنید.

۷_ در روشی ترکیبی سعی کنید از حضور شرکت‌کنندگان بهترین استفاده را داشته باشید و از آنان بازخوردهای لازم را بگیرید و متوجه شوید که چه نیازهایی داشته‌اند که باعث شده به دوره آموزشی شما وارد شوند.

اگر نیاز به قرارداد برگزاری دوره آموزشی دارید می‌توانید همین الان با ثبت درخواست خود تنظیم قرارداد را به کارشناسان حقوقی وینداد بسپارید.

قرارداد برگزاری دوره آموزشی چه بندهایی دارد؟

مهم‌ترین بندهای یک قرارداد برگزاری دوره آموزشی شامل این موارد می شود:

  • ۱_ طرفین قرارداد را مشخص کنید.
  • ۲_ موضوع قرارداد را تعیین کنید.
  • ۳_ محل اجرای قرارداد را معین کنید.
  • ۴_ مدت قرارداد را مشخص کنید.
  • ۵_ مبلغ قرارداد را تعیین کنید.۶_ نحوه پرداخت را مشخص کنید.
  • ۷_ تعهدات مجری/پیمانکار را مشخص کنید:
  • ۸_ تعهدات کارفرما را معین کنید.
  • ۹_ فورس ماژور را حتما در قرارداد قید کنید.
  • ۱۰_ موارد فسخ قرارداد را مشخص کنید.

اگر در خصوص بندها و شرایط خاص این قرارداد نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید از مشاوره کارشناسان حقوقی ما بهره‌مند شوید.

نیاز به قرارداد برگزاری دوره آموزشی دارید؟

قرارداد برگزاری دوره آموزشی قراردادی پرکاربرد و مهم است قراردادی که یک بازوی مهم در جهت نیل به بسیاری از اهداف آموزشی جامعه است با آگاهی از نکات حقوقی این قرارداد می‌توانید از بروز مشکلات حقوقی جلوگیری کنید. وینداد برای تنظیم قرارداد مناسب با شرایط شما می‌تواند در این مسیر راهنمای خوبی باشد.

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک‌گذاری
نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان حقوقی با شما تماس می‌گیرند تا پس از شنیدن انتظارات شما، جزئیات قرارداد مورد نظرتان را در بندهای قرارداد بیاورند.

قرارداد مناسب شما

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان حقوقی با شما تماس می‌گیرند تا پس از شنیدن انتظارات شما، جزئیات قرارداد مورد نظرتان را در بندهای قرارداد بیاورند.

مقالات مرتبط

نمونه قرارداد کشاورزی
مقالات قرارداد ارائه خدمات

نمونه قرارداد کشاورزی + نکات تنظیم قرارداد

قراردادهای پیمانکاری به دلیل داشتن ظرفیت وسیعی برای همکاری و دریافت یا ارائه خدمات در کسب‌وکارها بسیار کاربردی هستند. نمونه قرارداد کشاورزی نیز از جمله

قرارداد تولید قطعه و محصول
مقالات قرارداد ارائه خدمات

نمونه قرارداد تولید قطعه و نکات تنظیم آن

با افزایش جمعیت و گسترش نیاز مردم، تمایل سرمایه گذاران نیز برای تولید قطعات و محصولات مختلف افزایش یافت. قرارداد پیمانکاری تولید قطعه، یکی از