مشاور حقوقی آنلاین ، عملکرد و مزایای استفاده از خدمات غیرحضوری

مشاور حقوقی آنلاین ، عملکرد و مزایای استفاده از خدمات غیرحضوری

ما در این مطلب می‌خواهیم نحوه عملکرد و مزایای بهره‌گیری از مشاور حقوقی آنلاین را بررسی کنیم چرا که یکی از جذابیت‌های عصر تکنولوژی برقراری ارتباط و رفع هرگونه نیاز بدون حضور در مکان و زمان مشخصی می‌باشد. به عنوان مثال شما امروزه خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهید چرا که بهره‌گیری از […]

ما در این مطلب می‌خواهیم نحوه عملکرد و مزایای بهره‌گیری از مشاور حقوقی آنلاین را بررسی کنیم چرا که یکی از جذابیت‌های عصر تکنولوژی برقراری ارتباط و رفع هرگونه نیاز بدون حضور در مکان و زمان مشخصی می‌باشد. به عنوان مثال شما امروزه خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهید چرا که بهره‌گیری از خرید اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد تا در ساده‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن و در زمان انتخابی خود اقدام به تهیه تمامی کالاهای مورد نیاز خود نمایید.

حال تصور کنید که در خصوص خدمات نیز بتوانید در زمان و مکان مورد انتخاب خود سرویس‌ها و خدمات را دریافت نمایید. به عنوان مثال در منزل خود یا در محیط کار خود از مشاوره یک روانشناس یا یک حقوقدان بهره ببرید! پس همراه ما باشید تا بگوییم مشاور حقوقی آنلاین چه مزایایی برای شما دارد!

مشاور حقوقی کیست؟

در گام نخست بهتر است بدانیم اصولاً به چه کسی مشاور حقوقی می‌گویند. احتمالاً برای شما و بسیاری از افراد دیگر نیز تاکنون در خصوص موضوعات حقوقی سوالاتی پیش آمده است که نظر به تخصصی بودن این قبیل سوالات نیاز به حضور یک متخصص حقوقی جهت پاسخگویی و رفع هرگونه ابهام احساس شده است. هر اندازه که موضوع حقوقی پیچیده‌تر باشد، نیاز به مشاور حقوقی بیشتر احساس می‌شود.

مشاور حقوقی یکی از متخصصین حقوقی است که با ارائه راهکارهای حقوقی دقیق می‌تواند مسیر را برای شما هموار سازد. در واقع می توان گفت مشاور حقوقی به شما راهکار می‌دهد تا خود به صورت عملی آن راهکارها را عملی سازید. در اینجا احتمالاً برای شما این سوال مطرح می‌شود که فرق وکیل و مشاور حقوقی چیست و آیا اساساً این دو نفر تفاوتی دارند؟

فرق مشاور حقوقی و وکیل

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های وکیل و مشاور حقوقی این است که وکلا مجاز به حضور در دادگاه و دفاع از حقوق موکل می‌باشند در حالی که مشاور حقوقی عموماً به ارائه راهکار می‌پردازد و خود به صورت عملی نمی‌تواند تمام مراحل را پیگیری نماید.

جهت مطالعه بیشتر در خصوص تفاوت وکیل و مشاور حقوقی می‌توانید مطلب وینداد را در این زمینه مطالعه نمایید. حال به بررسی مشاور حقوقی آنلاین می‌پردازیم.

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاور حقوقی آنلاین در واقع نوعی از ارائه خدمات حقوقی در بستر اینترنت نظیر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های رایج در این زمینه می‌باشد. در عصر حاضر به جهت رواج اپلیکیشن‌های ارتباطی و پیام‌رسان‌ها و به طور کلی به جهت سهولت دسترسی به اینترنت برخلاف گذشته استفاده از خدمات حقوقی به صورت آنلاین نیز گسترش یافته است.

در این روش همانطور که با انجام خرید به صورت آنلاین به جای خرید حضوری در وقت، انرژی شما صرفه‌جویی می‌شود با بهره‌گیری از خدمات حقوقی آنلاین نیز در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای صورت می‌گیرد.

برخی از مزایای بهره‌گیری از خدمات مشاور حقوقی آنلاین

  • دسترسی هرچه سریع‌تر به مشاور حقوقی آنلاین
  • امکان دریافت مشاوره در تمامی ساعات روز و در هر مکانی که حضور داریم
  • امکان ارسال متن، صدا، مدارک، فیلم و غیره و ذخیره‌سازی آن‌ها جهت بررسی مجدد آن‌ها
  • صرفه‌جویی در زمان از نظر حذف شدن رفت‌وآمد به دفتر مشاور
  • صرفه‌جویی در هزینه از جهت حذف شدن برخی هزینه‌های جانبی

نکات قابل توجه در استفاده از خدمات مشاور حقوقی آنلاین

هرچند استفاده از خدمات مشاور حقوقی آنلاین مزایای زیادی دارد و بدین جهت امروزه در مرکز توجه متقاضیان قرار گرفته است لکن باید توجه داشته باشیم که در کنار تمام مزایای مشاوره حقوقی آنلاین استفاده از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین معایبی هم دارد که از آن جمله می‌توان به حساسیت بیشتر در انتخاب مشاور متخصص و متبحر اشاره نمود.

بنابراین همانطور که شما برای انجام خرید غیرحضوری تنها به سایت‌های مطمئنی که از کیفیت اجناس آن‌ها اطمینان خاطر دارید، رجوع می‌کنید، برای بهره‌گیری از هرگونه خدمات از جمله خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و انتخاب مشاور نیز باید به سایت، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های معتبری که خدمات مشاورین حقوقی مجرب را تبلیغ می‌نمایند رجوع کنید تا در این خصوص بهترین انتخاب را داشته و یه هیچ وجه دچار زیان نگردید. بنابراین لازم است قبل از انتخاب مشاور حقوقی و استفاده از خدمات مشاور، بستری که آن مشاور را معرفی می‌نماید نیز بررسی نمایید.

نکته دیگری که شایان ذکر است این است که در تمامی کسب و کارهایی که به صورت آنلاین هدایت می‌شوند زیر ساخت‌هایی لازم است تا امکان ارائه خدمات به صورت آنلاین با مشکل مواجه نشود. بنابراین شما در انتخاب پلتفرم‌هایی که خدمات حقوقی آنلاین ارائه می‌دهند باید انتخابی داشته باشید تا در ارائه خدمات ضعیف عمل ننمایند.

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین

ممکن است برخی به اشتباه تصور کنند که لزوماً هزینه مشاور حقوقی آنلاین باید بسیار کمتر از مشاوره حقوقی حضوری باشد در حالی که در مشاوره حقوقی آنلاین نیز در صورت انتخاب پلتفورم معتبر و مشاور حقوقی مجرب نیاز شما به خدمات حقوقی برطرف شده و در این صورت لازم است مابه ازای دریافت خدمات را بپردازید. همچنین باید بدانیم که عموماً بهره‌گیری از این روش به نفع متقاضیان بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز آن‌ها برطرف خواهد شد.

با مشاور حقوقی آنلاین در ارتباط باشید

امروزه در عصر ارتباطات و تکنولوژی بستری فراهم گردیده است که به ما این امکان را می‌دهد که نیازهای خود را در کوتاه‌ترین زمان برطرف نماییم. یکی از توانمندی‌های این عصر رفع نیازها به کالا و خدمات از طریق اینترنت و در بستر فضای مجازی می‌باشد. در این میان اما نکته حائز اهمیت یافتن پلتفورم‌های مطمئن جهت رفع این نیازها می‌باشد.

وینداد پلتفورمی است که در بستر فضای مجازی و با بهره‌گیری از خدمات مشاورین حقوقی مجرب و وکلای خبره نیازهای حقوقی شما را برطرف می‌نماید. در وینداد شما می‌توانید در ساعت و زمان انتخابی خود از مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی بهره ببرید. بنابراین برخلاف گذشته که حضور شما در دفتر وکلا و مشاورین الزامی بود، امروزه در هر کجا که باشید می‌توانید با مشاورین وینداد ارتباط برقرار نمایید. برای استفاده از خدمات و مشاوره حقوقی آنلاین می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید و سوالات و مسائل حقوقی خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط