قرارداد مشارکت در ساخت قرارداد مشارکت در ساخت
  • لوگوی وینداد بر روی صفحات قرارداد درج نشده است.

قرارداد مشارکت در ساخت

  1. مناسب برای: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی
  2. فرمت فایل: pdf ,word
  3. تعداد صفحات: 15
  4. ابعاد صفحات: A4
  5. تاریخ بروزرسانی: 07 فروردین 1403
قالب استاندارد
مطابق با آخرین قوانین ایران

قرارداد مشارکت در ساخت چیست؟

قرارداد مشارکت در ساخت با توجه به قالب آن که نوعی از قرارداد مشارکت مدنی می‌باشد و طبق تعریف ارائه شده در قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران، مشارکت مدنی به معنای درآمیختن سرمایه و دارایی‌های نقدی یا غیر نقدی متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی متعدد به منظور انتفاع و تقسیم سود می‌باشد و به تنظیم روابط بین مالکین یک ملک با پلاک ثبتی مشخص و سازنده می‌پردازد.

قرارداد مشارکت در ساخت چه کاربردی دارد؟

قرارداد مشارکت در ساخت زمانی کاربرد دارد که مالک و یا مالکین یک ملک با پلاک ثبتی مشخص قصد ساخت و یا بازسازی (نوسازی) ملک خود را دارند لیکن تخصص و سرمایه و امکانات لازم جهت انجام این امر را ندارند و با شخصی که این امکانات را دارد بعنوان سازنده یک قرارداد منعقد می‌نمایند.

مفاد قرارداد مشارکت در ساخت چیست؟

طرفین دخیل در قرارداد و موضوع آن باید بطور دقیق بیان گردد. همچنین آورده هریک از دو طرف به تفصیل در قرارداد بیان گردد و برنامه زمانبدی و اجرای تعهدات و ضمانت اجرای عدم انجام تعهدات بطور واضح و دقیق بیان گردد تا از بروز اختلافات بعدی حتی المقدور جلوگیری نماید و در صورت بروز اختلاف مرجع رسیدگی و تکلیف آن در قرارداد مشخص باشد.

سایر اسامی قرارداد مشارکت در ساخت چیست؟

قرارداد مشارکت مدنی در ساخت و ساز، قرارداد مشارکت در ساخت ساختمان


ارسال نظر:

سوالات متداول

شما با دریافت قرارداد مشارکت در ساخت به کارشناسان حقوقی ما دسترسی خواهید داشت و می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی سوالات خود را بپرسید. همچنین با ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد می‌توانید نمونه قرارداد شخصی‌سازی شده خود را دریافت کنید.

این قرارداد مطابق با آخرین قوانین و مقررات ایران تنظیم شده است و همواره درحال بروزرسانی است. با دانلود قرارداد مشارکت در ساخت این قرارداد همیشه در پنل کاربری شما موجود و نسخه بروزرسانی شده آن قابل دریافت است.

بله، تمامی قراردادهای موجود در بانک نمونه قراردادهای وینداد توسط وکلای پایه یک دادگستری تهیه و تنظیم شده‌اند.

  • امتیاز کاربران

  • 2717 دانلود

  • تنظیم شده توسط وکلای پایه 1 دادگستری

350,000

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد