اخراج کارمند

سلام 

در قرارداد با کارمند چه بندی می توان قید کرد که بتوان کارمند را اخراج کرد بدون برای کارمند بتواند ادعای حقی بکند

به دلیل دیر آمدن به سر کار و شوخی های بی مزه و کلا عدم رضایت ار ز اخلاق ایشان

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

6 سال پیش

سلام


در صورتی که آیین نامه انضباطی داخلی با تایید اداره کار داشته باشید و موارد مذکور در آن درج شده باشد، با اطلاع به اداره کار  و تایید آن مرجع می توانید کارگر را اخراج نمایید.


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

کسب و کار اینترنتی و بازنشستگی

من ده ساله بازنشسته شدم. با بیست سال سابقه و ۴۲سال سن.
اگه اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی کنم یا در دیجیکالا غرفه ثبت کنم آیا مستمری من قطع میشه...

پروفایل کاربر

محمد محمدی

ضریب حق بیمه قرادادهای فرهنگی

سلام
من یک قرارداد ( شخص حقوقی ) با عنوان فرهنگی و انجام امور تبلیغاتی و تولید محتوی در فضای مجازی و .... با یک سازمان بستم
نحوه ضریب بیمه این قرارداها معمولا چند درصد است ؟
ماخذ مورد اشاره آن در بخشنامه درآمدی بیمه نیز کدام است ؟
ممنون

پروفایل کاربر

محمدرضا همایونی

عدم پرداخت خسارت

سلام وقت بخیر
یک کودک سر ساختمان ما آسیب دیده بیمه مسئولیت درقبال اشخاص ثالث هم داریم پدر این بچه تبعه غیر قانونی هست هیچ مدرک و حساب بانکی ندارد ولی مادر بچه ایرانی و بچه نیز شناسنامه ب اسم مادر با حکم قضایی گرفته شده است بیمه برای پرداخت خسارت میگه چون پدر شماره حساب ندارن نمیتونم واریز کنم آیا نمیشود ب حساب مادر واریز کرد ؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید