پروفایل کاربر

محمد اهدائی

استفاده از ویدئوهای سایت TED

به نام خدا- سلام
در سایت TED.com در دو صفحه زیر در مورد شرایط استفاده از مطالب سایت توضیح داده است.
https://www.ted.com/about/our-organization/our-policies-terms/ted-talks-usage-policy
https://www.ted.com/about/our-organization/our-policies-terms/ted-com-terms-of-use
با توجه به ادبیات مورد استفاده و تعاریف مطرح شده آشنایی ندارم، میخواهم ببینم آیا من به عنوان یک "مدرس سخنرانی" اجازه دارم:
1- در وب سایت خود ویدئوهای TEDرا embed کنم با هدف اینکه به طور رایگان آموزش هایی را در خصوص تکنیک های سخنرانی ارائه کنم؟
2- گاهی اوقات بخشی از ویدئوهای TED را با ذکر منبع در کلاس درس پخش کنم؟ با توجه به اینکه حق التدریس دریافت می کنم.
3- طبیعتا در کلاس درس سخنرانی، هدف این نیست که همه سخنرانی پخش شود. با توجه به اینکه در آن صفحه گفته است مجاز به ادیت و میکس نیستیم با چه شرایطی می توانم تنها "بخشی" از یک ویدئو را نمایش دهم؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

5 سال پیش

با سلام:

در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است یکی از مستثنیات حق کپی رایت چه در قانون ایران و چه در قانون های کشورهای خارجی و قوانین بین اللملی استفاده در آموزش و تدریس از محتوا و آثار تولید شده می باشدو شما با رفرنس می توانید از ویدیو ها جهت تدریس و آموزش استفاده نمایید و با توجه به نحوه آموزش می توانید از بخشی از ویدیو ها استفاده نمایید.

با احترام،

تیم حقوقی وینداد.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد شریعتی

توافق سهامداران (SHA)

با سلام

در خصوص توافقنامه سهامداران توضیحات کاملی داده بودید. سؤال من این است که با توجه به قوانین شرعی و قوانین ملی خصوصا درباره ارث، آیا سهامداران می توانند مثلا مشخص کنند که سهام قابل فروش به غیر اعضای خانواده نیست و یا این که پس از فوت یک سهامدار، چگونه سهم او به سایر افرادی که مشخص کرده است برسد؟
سؤال دیگر این است که آیا توافق سهامداران قابل فسخ هست یا خیر. اگر فرض کنیم بخواهیم توافقی برای مدت 20 سال تنظیم کنیم، آیا قبل از اتمام این مدت هیچ یک از سهامدارانی که توافق نموده اند می توانند این توافق را به هم بزنند؟

با تشکر

پروفایل کاربر

منیژه افشار

حدود اختیارات قراردادهای مشارکت مدنی ساخت در مقابل اشخاص ثالث

با سلام

در سال 98 قرارداد پیش خرید ملک با شرکتی منعقد نمودیم که ثبت نشده و شرکا در قالب مشارکت مدنی در پروژه مشارکت داشته اند.

سازنده یا همان قرارداد مشارکت مدنی ساخت به تعهدات خود در مقابل خریداران یعنی تحویل ملک عمل ننموده و خریداران قصد شکایت دارند. 

سوال بنده این است که آیا امکان شکایت کیفری با توجه به عدم ثبت شرکت توسط خریدارانی که ملک را پیش خرید کرده اند وجود دارد و اینکه کلا مسیولیت قراردادهای مشارکت مدنی ساخت در مقابل اشخاص ثالث و حدود اختیاراتشان در قانون چه میزان است؟

ممنون

پروفایل کاربر

بهاره نخلی

وکالت بلاعزل

سلام
خونه ای رو با وکالت بلا عزل خریداری کردم میخواستم ببینم اگر برای فروشنده اتفاقی بیوفته و در قید حیات نباشن این وکالت باطله یا نه؟؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد