مصطفی رضایی
بیمه فریلنسر و کارآموزان
سلام و وقت بخیر
آیا به عنوان کارفرما، ملزم به بیمه کردن کارآموزان و فریلنسرهایی که در شرکتم کار می کنند، می باشم؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
علی رضایی
گرفتن مفاصا حساب
یک اداره دولتی با پیمانکاران در جهت تعمیرات ماشین الات قرارداد بسته است. اگر پیمانکاران دارای کد کارگاهی باشند و بیمه همه کارگران را به حساب بیمه واریز کرده باشد آیا باید مجدد بابت قرارداد بسته شده به تامین اجتماعی پول واریز کند؟
جواد منصوری
بیمه بیکاری
من هفت سال سابقه بیمه داشتم بیکارشدم رفتم یک سال و نیم بیمه بیکاری گرفتم الان یازده سال سابقه دارم ودیسک کمر گرفتم تا مدتی نمیتوانم کارکنم آیا دوباره میتوانم برای بیکاری اقدام کنم یانه ممنونم
میلاد حاتمی
بیمه بیکاری
سلام واحترام
من بعد از ۶ ماه از کارگاه اخراج شدم
ایا بیمه بیکاری تعلق میگیره بهم؟؟