پروفایل کاربر

محمدامین غفوری

تجاری سازی طرح

سلام وقتتون بخیر برای تجاری سازی طرحی که درمراحل ثبت اختراع بین المللی هست ایا حتما باید گواهی ثبت به دست ما برسه یا بعد از فرستادن مستندات برای ثبت و قبل از صادر شدن گواهی ثبت امکان تجاری سازی هست با تشکر

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

محمدحسین امیری

7 سال پیش

باسلام؛

منطقی است که پس از دریافت پاسخ ثبت اختراع بین المللی، تجاری سازی انجام شود. ولی می توان پیش از آن نیز این کار را انجام داد که ما آنرا پیشنهاد نمی دهیم. مشتری ها اغلب دنبال مدرکی هستند که نشان می دهد اختراعتان واقعا اختراع است و اگر آن مدرک را داشته باشید قدرت مذاکره تان نیز بالاتر خواهد رفت.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

مجتبی اله بخشی

تعهدات

باسلام و عرض ادب
بنده یک واحد آپارتمان پیش خرید کردم که با 4 ماه تاخیر نسبت به زمان پایان قرارداد در مرحله تحویل می باشد. اکنون سازنده طلب قسط آخر کار را بابت تحویل میخواهد در صورتیکه جریمه پرداخت تاخیر بیش از قسط آخر است. آیا می توانم از پرداخت قسط آخر امتناع کنم یا میبایست پرداحت کنم و بعد اقامه دعوی طلب جریمه کنم؟ با تشکر

پروفایل کاربر

یعقوب رضایی

مطالبه وجه

با عرض سلام و ادب و خدا قوت
سال ۷۳ پدرم سرقفلی مغازه ای را که شخصی قبل از پدر از مالک خریده بود، خرید، بنجاق اصلی دست نویس بوده که در آن مالک به حق انتقال به غیر و تعیین اجاره بها بدون تعیین زمان اشاره کرده بود با چند تا شاهد(در شهرستان ما( از شهرهای آذربایجان غربی)روابط بین موجر و مستأجر اجرایی نیست) مالک در آن زمان فوت شده و وراث برای اخذ اجاره بها از پدر نیامدند،سال ۹۳سه دانگ سرقفلی را از پدرم خریدم و سال ۹۵پدرم سه دانگ دیگر را به شخصی دیگر فروخت،امسال قصد فروش سهم خود بصورت مشاعی به شریکم را داشتم، ابتدا اظهار نامه ای(دفتر خدمات قضایی) به وراث (۲۶ ورثه) ارسال کردم،که فقط دو تن از وراث که در شهر خودمون هستند میشناسم،بقیه رو نه، که آدرس ما بقی را از آنان گرفتم(با عنوان قصد فروش سهم خود را دارم و بدوٱ به شما اعلام میکنم) بعد از گذشت دو ماه از ارسال اظهار نامه جوابی نیامد(یا در محل حاضر نبودند یا به فامیل وارث ابلاغ شد یا آدرس اشتباه بود... بجز دو سه نفر که ثبت ثنا داشتند) سرانجام با شریکم معامله کردیم، الان مبلغ ۲۵ میلیون تومان از مبلغ معامله نزد خریدار باقیست به شرط پرداخت حق مالکیت و رضایت که به عهده بنده ست تا از خریدار مطالبه کنم،(معامله ما در بنگاه املاک بصورت مبایعه نامه ۴ صفحه ایست) آیا میتوانم از طریق دادگستری با تنظیم دادخواست مبنی بر مجهول المکان بودن وراث ،اقدام کرده و حکمی بگیرم؟  یا راه حل بهتر مفید به فایده بدون اتلاف زمان و بی دردسر مد نظر شماست؟بهترین راه حل کدام است؟ با تشکر

پروفایل کاربر

مهسا بابایی

چک

سلام
دریافت چک بدون تاریخ بابت ضمانت و قید این چک در قرارداد ، آیا نیاز هست که در قرارداد ذکر شود که چک بدون تاریخ است و هنگام بروز مشکل از طریق چک اقدام خواهد شد؟