علیرضا بهرامی
5 سال پیش
1
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
علی سرابی
3 سال پیش
سرپرستی شرکت
بنده سرپرست یک شرکت سهامی خاص به حکم سهامدار ارشد شده ام ترکیب هیات مدیره 3 نفره است و مدیر عامل اسبق به یک شرکت دیگر رفته است آیا باید صورتجلسه هیات مدیره برای بنده تنظیم شود یا همان حکم سهامدار ارشد کفایت می کند؟ و آیا باید به ثبت شرکت ها صورتجلسه را ارسال و ثبت نماییم؟
وآیا ترکیب هیات مدیره بنده باید صورتجلسات را امضا کنم یا همان مدیر عامل قبل باید امضا کند؟
نبوی نبوی
2 سال پیش
ثبت شرکت
من به عنوان کارمند دولت و همسرم و دو فرزندم که زیر ۱۸ سال هستند، می خواهیم شرکت ثبت کنیم، بهتر است چه شرکتی ثبت کنیم؟
معصومه اسفندیاری
7 سال پیش
سهام عادی
با سلام
ممنون میشم در مورد حقوق کسی که در شرکت دارای سهام عادی است توضیح دهید
با تشکر