پروفایل کاربر

حسین حقیقی

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

مهرنوش فتاحی

6 سال پیش

معمولا سرمایه گذاران به میزان سهامی که دارند حق رای خواهند داشت. در تفاهم نامه سرمایه گذاران در مورد مسائل حق رای حل و فصل خواهد شد. به عنوان مثال مشخص می شود که آیا سرمایه گذاران با سهام متاز امتیازات خاصی در بحث حق رای خواهند داشت یا خیر. اگر سرمایه گذاران در اقلیت باشند این حقوق برای آن ها بسیار حائز اهمیت است. البته این حقوق نباید باعث ایجاد موانع اداری و مدیریتی شود.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علي غياثوند

فوت مديرعامل (سهامدار)

با سلام پدر من متناسفانه حدود 4ماه پيش فوت كردند .ايشان مديرعامل و سهامدار يك واحد صنعتي هستند .لازم به ذكر است كه فرزندان و همسر ايشان  ازديگر سهامداران هستند .برادر و خواهر من در همان مجموعه شاغل هستند و اعضاي هيت مديره نيز خواهر وبرادرو مادرم هستند و پدرم .اينجانب فقط جزو سهامداران هستم كه به دليل شغل دولتي در هيت مديره هم حضور ندارم.بدون اينكه من در جايي تاييد كنم و يا مدركي را امضا كنم مدبرعامل جديد را انتخاب كردند .اين موضوع امكانپذير است يا خير .با اين اتفاق تمام نقل و انتقال پولي نيز در حال انجام گرفتن است بدون اينكه من به عنوان ورثه در جريان باشم

پروفایل کاربر

مریم بحرینی

دانش بنیان نوپا سطح ۲

با سلام مجدد
در متونی که برای مطالعه پیشنهاد دادید به این نکته اشاره نشده که نوع ۲ معافیت مالیاتی ندارد. و آیا تفاوتی بین نوپای سطح ۲ و تولیدی سطح ۲ در معافیت مالیاتی وجود دارد؟
در هر صورت مزیت شرکت دانش بنیان سطح دو چیست؟

پروفایل کاربر

Mohammadreza Kazemzadeh

نکاتی در رابطه با حقوق جابه جایی بار توسط مسافر بین المللی

با سلام

ضمن تشکر از شما می خواستم ،  در رابطه با قوانین و نکات حقوقی جابه جایی بار توسط مسافر بین المللی من را راهنمایی فرمائید. 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد