پروفایل کاربر

مرجان روشنگو

6 سال پیش

روشنگو

آیا برگه سهام بانک تجارت سهام ترجیهی را هم شامل میشود اگر در وکالتنامه کلیه حقوق قبل و بعد از برگه قید شده باشد

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

6 سال پیش

سلام

پرسش شما واضح نیست، سهام ترجیحی تنها به کارکنان آن شرکت که دارای یکسال سابقه پرداخت بیمه باشند تعلق خواهد گرفت.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علی رحمانی

3 سال پیش

مشکل سند ملک

سلام.5 سال پیش آپارتمان نوسازی خریداری کردیم که در یک مجتمع چند واحدیست زمین آن از تجمیع دوملک تامین شده که یکی از آنها موات بوده که زمین شهری در اختیار افرادی بشرط ساخت قرار داده که اونها هم وکیلی گرفتن برای ساخت و انجام شد .بعد متوجه شدیم فردی ادعای مالکیت کل اون مناطق در زمان قدیم برای خانوادشو کرده و حکمی هم از دادگاه گرفته.حالا ما معطل دعوای دستگاه ها باهم شدیم .لطفا راهنمایی کنید بهترین و سریع ترین راه برای ما چیست؟ و آیا اصلا ما به سند میرسیم ؟

پروفایل کاربر

سعید نوری

1 سال پیش

احراز حویت

سلام خسته نباشید .پدرمان برایه ما شناسنامه نگرفته است به دلیل اینکه معتاد وکارتن خواب شده بود وتوجعی به اینکه برایه ما شناسنامه بگیره نکرده حالا مابزرگ شدیم ومنکه پسر خانواده وبزرگترشون هستم ومن ۲تا خواهر کوچیک تر دارم یکی ۲۱سالشه ویکی دیگه ۱۸سالش هست بعد چندسال من رفتم پدرمو پیدا کردم وترکش دادم و بعدش برایه شناسنامه دست به کارشدیم اول وکیل گرفتیم و ت سال اول به خواهر کوچیکم شناسنامه دادن ومن وخواهرم هنوز بهمون شناسنامه ندادن به خاطر اینکه میگن سنتون بالا ۱۸ساله پرونده ما دست اطلاعاته ومارو اونجا هم خواستن وبا ما مصاحبه کردن وگفتن شما برید واز اون روز تا حالا یک سال میگذره وخبری نشده حالا به نظر تون ما بازم وکیل بگیرم تا کارمونو پیگیری کنه یا ن.. ممنون میشم منو راهنمایی کنید ..

پروفایل کاربر

کیومرث جنود

4 ماه پیش

تخریب دیوار مشترک بین دو ساختمان ویلایی

با سلام. ساختمانهایی به عرض ده متر هست و دیواری مشترک بین آنها. ساختمان ۴۰ سال قدمت داره و بین آجرها گل هست. ساختمان ویلایی کناری سقف ساختمان اش رو تخریب کرده و احتمالا میخواد ساختمان جدیدی احداث کنه.این دیوار ۲۰ سانتی مشترک که سقف هر دو ساختمان روش هست رو مقداری تخریب کرده که ضخامت دیوار به ده سانت برسه . کلا هنوز یک متر رو نازک کرده ولی با همین مقدار کم دیوار و سقف بنده ترکهای ریزی خورده . احتمالا اگه کل این دیوار مشترک رو جای بیست با تراشیدن به ده سانت کاهش بده سقف ساختمان بنده خراب میشه . لطفا بفرمایید ۱. میشه هزینه ترميم و رنگ زدن ترکها رو ازشون گرفت؟ ۲.میشه جلشون رو گرفت که دیوار مشترک رو خراب نکنند؟. ۳. جدا از شهرداری دادگستری هم اقدام کنم؟ ۴. چقدر طول میکشه تا دادگاه رای نهایی بده؟