Javad Harandi
شراکت در مغازه سرقفلی
سلام.باتوجه به قانون سرقفلی۱۳۵۶وحصول کسب وپیشه اینجانب صاحب سرقفلی(مستاجر)مغازه ای هستم که باشخصی شریک شده ام(مغازه از من ،سرمایه وکار از شریک)درقراردادنیز نوشته ام که شریک حقی در سرقفلی ندارد،ایا ایشان میتواند در اخر قرارداد ادعای حق کسب وپیشه بنماید؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
محمد امین نیرومند
اجرای سفته
سفته سفید گرفتم فقط اثر انگشت داره.میخواستم بپرسم این سفته مشکلی نداره و از کجا میتونم برای اجرا گذاشتن سفته اقدام کنم
ایمان ایمانی نژاد
اخذ مجوز گردشگری سلامت
سلام خداقوت
شرکت ما به دنبال اخذ مجوز گردشگری سلامت در مشهد هست.
میخواستم ببینم وینداد میتونه نسبت به اخذ مجوز اقدام کنه یا نه و اینکه هزینه اخذ مجوز چقدر هست ؟
ممنون
محمد ق
بازگشت مجدد بازنشسته به کار
سلام و درود
بنده با 40 سال سن بیش از 20 سال در یک ارگان نظامی خدمت کردم و با درخواست خودم بازنشست شدم ولی الان بیکاری خیلی اذیتم می کنه کاش می شد برگردم سر کار حتی بدون افزایش حقوق آیا راهی هست ؟