پروفایل کاربر

پیمان میرهادی

شورای حل اختلاف

سلام
با شخصی شفاها توافق کردم که برنامه کامپیوتری برایش بنویسم و دستمزد بگیرم. کار را تحویل دادم و ایشان به شورای حل اختلاف شکایت کرده و ادعاهایی کرده و شورا ایشان را بدون حضور من به کارشناس رایانه ارجاع داده اند و کارشناس گفته ۶۰% کار انجام شده. سوال بنده این است که چطور بدون اطلاع بنده و حضور بنده و شنیدن از من کارشناس رای داده؟
و حالا شورا میگه اگر اعتراض داری باید ۳ تا کارشناس تایید کند و اسم و تلفن کارشناس ها بهم دادن.

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

5 سال پیش

با سلام

فرآیند دادرسی بدون حضور شما و بصورت غیابی انجام شده است. در صورت اعتراض به رای یک کارشناس، نظر کارشناس سه نفره ملاک است.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

mehdi jahanparvar

لزوم ارائه قرارداد در دادگاه

باسلام. بنده یک قرارداد کاری در زمینه خرید و فروش میوه و تره بار با شخصی تنظیم کردم که مبلغ سرمایه گذاری و سوددهی من در آن به طور واضح قید شده است و در قرارداد ذکر کردیم که بدلیل بلد نبودن بنده لزومی به بودن من نمیباشد. در ضمن بنده به ازای ۹۰ میلیون سرمایه ۲۴۰ میلیون سفته و یک چک ۴۰ میلیونی بدون تاریخ و ۲ چک سفید امضا که خود طرف قرارداد پشت چکارو امضا کرد گرفتم. حالا طرف پول منو نمیده منم روی سفته ها اقدام کردم. خواستم بدونم لازمه که قرارداد رو به قاضی ارائه بدم و در صورت ارائه واس من مشکلی پیش نمیاد؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون

پروفایل کاربر

حسین جوادی

مکان فعالیت شرکت سهامی خاص

سلام. مشخصات مکان فعالیت شرکت سهامی خاص باید چیا باشه؟ باید به نام اعضای سهامدار باشه؟ میشه استیجاری باشه؟ حتما باید کاربری اداری داشته باشه؟

پروفایل کاربر

مهدی عباسی

موئد انجام تعهد

سلام وقت بخیر..با توجه به رسیدن موئد تحویل در قرارداد مشارکت درساخت و اجرای ناقص برخی موارد و انجام ندادن موردی دیگر< آیا تحویل گرفتن به معنای تائید وقبول کردن کاستی ونواقص است یا خیر؟ با تش

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد