پروفایل کاربر

آرزو معتمدی والا

طرح شکایت

من به حساب شخصی پول واریز کردم شخص مورد نظر پول را پرداخت نمی کند ایا متیوانم از طریق شماره کارت مورد نظر طرح شکایت کنم؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

5 سال پیش

با سلام

بله می توانید با در اختیار داشتن فیش واریزی (پرینت بانکی)، اگر مبلغ زیر ۲۰ میلیون تومان باشد از طریق شورای حل اختلاف اقدام نمایید و یا اگر مبلغ بیش از ۲۰ میلیون تومان است، به دادگاه مراجعه نموده و دادخواست مطالبه وجه دهید.


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

حسین جوادی

مکان فعالیت شرکت سهامی خاص

سلام. مشخصات مکان فعالیت شرکت سهامی خاص باید چیا باشه؟ باید به نام اعضای سهامدار باشه؟ میشه استیجاری باشه؟ حتما باید کاربری اداری داشته باشه؟

پروفایل کاربر

حسین یوسفی

قرارداد و امضا با کسانیکه به اونها دسترسی حضوری نداریم

سلام
من میخوام با یه بنده خدایی قرارداد امضا کنم ولی دسترسی حضوری به هم نداریم و امکان مسافرت از این ور کشور به اون ور کشور نیست
1. برای قرارداد و امضاها با اشخاصی که به اونها دسترسی نداریم چطور باید عمل کنیم؟
2. اگه قرارداد رو به صورت pdf برای ایشون ارسال کرد و توسط نرم افزارهایی مانند foxid reader از قسمت pdf sign امضا بشن آیا دارای اعتبار هستن؟

پروفایل کاربر

سعید رحمت

سوال در خصوص تاریخ انقضا و تمدید قرارداد

با سلام و احترام
بنده در قراردادهای کاری که تنظیم می کنم تاریخ قرارداد را برای مثال از 97/01/01 تا 98/01/01 تنظیم می کنم و در زمان امضا قرارداد جدید تاریخ را از 98/1/2 تا 99/1/2 تنظیم می کنم آیا این روش درست است ؟ یکی از همکاران گفتند این روش اشتباه است و از حالت ممتد خارج می شود و میبایست در قرارداد جدید از روز انقضا یعنی 1/1/98 تا 1/1/99 تنظیم شود

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد