پروفایل کاربر

سامیا عباسی

فعالیت افراد در سایت به عنوان نویسنده و ویرایشگر و غیره

با سلام مدتی در حال راه اندازی سایتم هستم در این اثنا فردی به من پیشنهاد داد که به عنوان نویسنده برای سایتم تولید محتوا انجام دهد در مقابل من به عنوان مدیر وبسایت مدرکی به این فرد ارائه دهم مبنی بر این که ایشون برای سایت من فعالیت داشته است . ارائه این مدرک برای من مشکلی پیش نمی آید مثلا شکایت از بیمه که،چرا این فرد بیمه نکردم و غیره
با تشکر

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

5 سال پیش

با سلام:

در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است چنان چه در مدرکی که به ایشان ارائه می گردد ایشان به عنوان کارمند باشد و سابقه حضور ایشان و فعالیت ایشان در سایت قید گردد می تواند در آینده شما دچار درگیری و مشکلاتی نماید

با احترام؛

تیم حقوقی وینداد.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد احمدی

نحوه شکایت از فروشنده گوشی

سلام وقت بخیر... من یه گوشی شیائومی mi 9t pro خرید کردم و الان دوربینش مشکل داره،طوری که وارد برنامه دوربین میشم اطراف دوربین سریع گرم میکنه و کیفیت دوربین بشدت میاد پایین و به مراتب شارژ هم زود خالی میکنه،دوبار گوشی رو برای بررسی به شرکت خریداری شده ازش فرستادم ولی اونا میگن مشکلی نداره،حالا باید چجوری ازشون شکایت کنم؟

پروفایل کاربر

فاطمه عظیمی

سازنده ملک

سلام. آیا سازنده میتواند در زمان تحویل کلید ملک برای تخریب در مورد تجهیزات داخل آپارتمان مانند کابینت و ... مدعی شود و خسارت دریافت کند؟

پروفایل کاربر

بهاره نخلی

وکالت بلاعزل

سلام
خونه ای رو با وکالت بلا عزل خریداری کردم میخواستم ببینم اگر برای فروشنده اتفاقی بیوفته و در قید حیات نباشن این وکالت باطله یا نه؟؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد