سارینا دهنوی
قرار داد مشارکت در استارتاپ
ببخشید در ایران با چه جاهایی میشه این قرار داد مشارکت مدنی در استارتاپ را بست؟ می توانید در این خصوص راهنمایی کنید؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
علی سلیمانی
معامله دام
با سلام و خسته نباشید من در تاریخ 14 اسفندماه یک رأس دام به وزن 1تن فروختم و طرف حساب
به تاریخ 28 اسفندماه از من وقت خواست من هم بدون هیچ مدرکی قبول کردم بعد طرف حساب بعد 3 سه روز گاو رو به قصاب میفروشه و طرف سوم گاورو برای ذبح به کشتار گاه میبره و بعد از ذبح دکتر کشتار گاه میگه این دام به بیماری سل آلوده است الان طرف دوم پول منو نمیده لطفاً راهنمایی کنید ممنون
محسن اسماعیل زاده
شراکت
سلام
یکی از دوستان ی اپ طراحی کرده و به من پیشنهاد شراکت داده که همه چیز به صورت ۵۰درصد از کار و درآمد برای طرفین باشه
خواستم ببینم چه قراردادی با هم بنویسیم که به لحاظ حقوقی به مشکل برخورد نکنیم
و طرفین با خیال راحت به فعالیت شون ادامه بدن
سعید ملکپور
بررسی داشتن شراکت نامه
سلام برای اینکه بدانیم 2 نفر باهم شراکت نامه کار دارند یا خیر باید از کجا یا کدا م ارگان مطلع شویم لطفا راهنمای کنید ممنون