پروفایل کاربر

سمیه صادقی

مالیات بر ارزش افزوده

با سلام. ما یه شرکت نرم افزاری هستیم در خصوص قراردادهای پشتیبانی که امضا میکنیم شرکت مقابل 16/67 درصد مبلغ قرارداد رو برای مباحث مفاصا حساب پیش خودش نگر میداره.. این درصد قانونی است؟ بعضی شرکت ها هم 5 درصد هر فاکتور به علاوه مبلغ آخرین فاکتور رو پیش خودشون نگه میدارن! کدومشون درسته؟؟ و اینکه ما معمولا توی دو یا سه قسط پولمونو میگیرم قاعدتا فاکتور آخرمون مبلغ زیادیه که دست کارفرما میمونه!! راه حل چیه؟؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

5 سال پیش

با سلام.

۵٪ از هر صورت حساب (که این درصد میتواند در قانون مورد اصلاح قرار گیرد) و همچنین ۱۰۰٪ آخرین صورت حساب باید نزد کارفرما باشد تا زمانی که شما مفاصاحساب ارائه نمایید.

در خصوص سوال دوم از یک حسابدار آشنا به پیمانکاری مشاوره بگیرید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علی حیدری

مالیات مارکت پلیس

سلام و وقت بخیر

یک سیستم تجمیع مالی چطوری مالیات رو مدیریت میکنه؟

برای مثال درگاه پرداخت زرین پال و درگاه پرداخت سپرده چطوری مالیات میدن؟

چون مبالغ تماما میاد به حساب این شرکت ها و اونا گاها کد مالیاتی از ما میگیرن، آیا کد مالیاتی رو بعدا میبرن میدن به اداره مالیاتی؟با اون کد مالیاتی که از ما میگیرن چیکار میکنن؟

پروفایل کاربر

امیر حمیدی

مشاوره مالیاتی

با سلام و عرض خسته نباشی

بنده چند سال پیش کل پولی را که داشتم به فردی دادم و ایشان در بورس با آن کار کرده اکنون که میخواهیم کل این مبلغ به حساب اینجانب واریز شود ترس مالیات بر کل مبلغ را دارم با توجه به اینکه در بورس مالیات بطور مستقیم از معاملات برداشت میشود، شما پیشنهاد میدهید این جابجایی به چه صورت انجام شود تا دارایی با این واریز به حساب اینجانب مشکلی نداشته باشد

با تشکر

پروفایل کاربر

سید جواد حسینی

کد کارگاهی و بیمه

بنده چندین کارگر دارم که به دلیل نقص در مدارک نمیتوانم کد کارگاهی جهت بیمه کردنشان بگیرم ولی حق بیمه را بهشون پرداخت میکنم چه باید کرد چه قراردادی باید نوشت که فردا روزی به مشکل نخوریم

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد