پروفایل کاربر

حسین حقیقی

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

مهرنوش فتاحی

8 سال پیش

سهام یک نوع ورقه بهادار است که نشان دهنده مالکیت و ادعای دارنده آن بر بخشی از یک شرکت و درآمدها و دارایی های آن است.

به طور کلی دو نوع سهام وجود دارد: سهام عادی و سهام ممتاز


هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

Javad Harandi

شراکت در مغازه سرقفلی

سلام.باتوجه به قانون سرقفلی۱۳۵۶وحصول کسب وپیشه اینجانب صاحب سرقفلی(مستاجر)مغازه ای هستم که باشخصی شریک شده ام(مغازه از من ،سرمایه وکار از شریک)درقراردادنیز نوشته ام که شریک حقی در سرقفلی ندارد،ایا ایشان میتواند در اخر قرارداد ادعای حق کسب وپیشه بنماید؟

پروفایل کاربر

محمدحسین امیری

عزل و اخراج مدیرعامل

سلام
تو شرکت سهامی خاصی عزل مدیرعامل یا همون اخراج مدیرعامل به چه شکلی انجام میشه؟ قانونش چیه؟

پروفایل کاربر

مریم اکبری

تسویه کار

سلام من داخل یه مجموعی کار میکردم و ازش خارج شدم به من گفتن برای تسویه دو ماه بعد از خروجت باید بیای همراه با اقرار نامه منم بعد از دو ماه اقرار نامه گرفتم و رفتم برای تسویه اقرار نامه از من گرفتن و سفته هایی که از من داشتن بهم دادن و یه دست نوشته از من گرفتن که با من تسویه کردن و همون لحظه به من گفتن امروز یا نهایت فردا پولتو برات واریز میکنیم ولی نکردن امروز متوجه شدم کلا نمیخوان واریز کنن الان من کاری میتونم بکنم؟
مجموعه بنام و معروفی هست