mina rezaei
چگونه میتوانم متصرفین ملک را از آنجا بیرون کنم؟
من یک زمین در شهریار دارم که متاسفانه اشخاصی اون رو تصرف کردند، بهشون اطلاع دادم که بروند، ولی این کار رو نکردند، الان چه کاری میتونم بکنم؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
کارشناس حقوقی وینداد
با سلام:
در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است که شما نمی توانید شخصاً اقدام به بیرون کردن متصرفین در ملک خود به صورت عدوانی نمایید و می توانید طرح دعوای کیفری رفع تصرف عدوانی و یا دادخواست خلع ید به صورت حقوقی را بر علیه آنان مطرح نمایید و با صدور حکم به نفع شما با پیگیری از طریق اجرای احکام اقدام به بیرون نمودن افراد متصرف نمایید.
با احترام؛
تیم حقوقی وینداد.
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
حسین سرحدی
سوال حقوقی
با سلام
ایا با داشتن وکالتنامه سه دانگ خودرو،و بدون دسترسی به اصل مدارک خودرو میتوان در دفتر اسناد رسمی نقل و انتقال انجام داد،کپی برگ سبز هم وجود دارد
صابر ت
عرصه و اعیان
سلام مغازه ایی زیر ملکی دارم که در صلح نامه عرصه و اعیان نوشته شده.مالک قصد فروش ملک را دارد بالای مغازه من و کناره مغازه من که مغازه صاحب ملک است .حالا خریدار میخواهد بسازد،آیا بالای مغازه من چیزی بخواهد بسازد به من هم تعلق میگیرد؟یعنی سقف برای من است و با اجازه من باید بسازد؟
سعید رحمت
سوال در خصوص تاریخ انقضا و تمدید قرارداد
با سلام و احترام
بنده در قراردادهای کاری که تنظیم می کنم تاریخ قرارداد را برای مثال از 97/01/01 تا 98/01/01 تنظیم می کنم و در زمان امضا قرارداد جدید تاریخ را از 98/1/2 تا 99/1/2 تنظیم می کنم آیا این روش درست است ؟ یکی از همکاران گفتند این روش اشتباه است و از حالت ممتد خارج می شود و میبایست در قرارداد جدید از روز انقضا یعنی 1/1/98 تا 1/1/99 تنظیم شود