چگونه میتوانم متصرفین ملک را از آنجا بیرون کنم؟

من یک زمین در شهریار دارم که متاسفانه اشخاصی اون رو تصرف کردند، بهشون اطلاع دادم که بروند، ولی این کار رو نکردند، الان چه کاری میتونم بکنم؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

5 سال پیش

با سلام:

در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است که شما نمی توانید شخصاً اقدام به بیرون کردن متصرفین در ملک خود به صورت عدوانی نمایید و می توانید طرح دعوای کیفری رفع تصرف عدوانی و یا دادخواست خلع ید به صورت حقوقی را بر علیه آنان مطرح نمایید و با صدور حکم به نفع شما با پیگیری از طریق اجرای احکام اقدام به بیرون نمودن افراد متصرف نمایید.

با احترام؛

تیم حقوقی وینداد.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

رضا نیازی

مشکل بیمه نکردن در ابتدای کار

با سلام. من می خوام یک تیم برنامه نویسی برای شروع یک استارت آپ استخدام کنم. فعلا شرکت ثبت نکردم چون مقدور نیست. فعلا می خوام تو یه جای اجاره ای استخدامشون کنم. سوال من اینه که چطور میتونم بدون اینکه مشکل قانونی ( شکایت ) پیش بیاد فعلا کارمند بدون بیمه استخدام کنم تا کار برنامه نویسی تموم بشه بعدا که شرکت زدم کارمندها رو بیمه کنم ؟

پروفایل کاربر

mehdi jahanparvar

لزوم ارائه قرارداد در دادگاه

باسلام. بنده یک قرارداد کاری در زمینه خرید و فروش میوه و تره بار با شخصی تنظیم کردم که مبلغ سرمایه گذاری و سوددهی من در آن به طور واضح قید شده است و در قرارداد ذکر کردیم که بدلیل بلد نبودن بنده لزومی به بودن من نمیباشد. در ضمن بنده به ازای ۹۰ میلیون سرمایه ۲۴۰ میلیون سفته و یک چک ۴۰ میلیونی بدون تاریخ و ۲ چک سفید امضا که خود طرف قرارداد پشت چکارو امضا کرد گرفتم. حالا طرف پول منو نمیده منم روی سفته ها اقدام کردم. خواستم بدونم لازمه که قرارداد رو به قاضی ارائه بدم و در صورت ارائه واس من مشکلی پیش نمیاد؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون

پروفایل کاربر

حسین جوادی

مکان فعالیت شرکت سهامی خاص

سلام. مشخصات مکان فعالیت شرکت سهامی خاص باید چیا باشه؟ باید به نام اعضای سهامدار باشه؟ میشه استیجاری باشه؟ حتما باید کاربری اداری داشته باشه؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد