پروفایل کاربر

یاشار میلانی

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش

سلام

جهت تشکیل شرکت با مسئولیت محدود وجود حداقل 2 شخص الزامی است.بنابراین قطعا شرکت مذکور شریک یا وراث شریک دارد. در صورتی که حق و حقوق آن شریک یا وراث وی پرداخت شده و آن ها از شرکت خارج شده باشند و با توجه به اینکه عدم فعالیت شرکت در قانون ایران موجب انحلال آن نمی گردد، می توانید به فعالیت ادامه دهید. بهتر است با در دست داشتن اسناد و مدارک از راهنمایی وکیل یا مشاور حقوقی استفاده کنید.


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

لالرا لاتت

ثبت استارت آپ

سلام وقت بخیر

بنده قصد راه اندازی یک استارت آپ و ثبت آن را دارم اما با شیوه ثبت استارت آپ ها و شروع به کار اشنایی ندارم. قصد دارم ایده ام رو انحصاری کنم که تقلید صورت نگیره

 ممنون میشم راهنمایی نمایید.

پروفایل کاربر

علی اسماعیلی

شراکت پدر پسر

سلام من به مدت 30سال در مغازه پدرم کارکرده و با دریافت حقوق و مزایا و پرداخت بیمه(بدون 3درصد بیمه بیکاری به دلیل روابط خانوادگی) اکنون بازنشسته شده ام و در حال حاضر پدرم میخواهد مغازه را بفروشد و مبالغی را بین فرزندانش تقسیم کند. آیا بنده که 30سال کار کرده ام شریک محسوب نمی شوم؟ آیا علاوه بر مبلغ فوق و همچنین سنوات (خارج از روابط اداره کار)که میخواهد بدهد مبلغ دیگری هم به من تعلق میگیرد؟
متشکرم

پروفایل کاربر

محمد ق

بازگشت مجدد بازنشسته به کار

سلام و درود
بنده با 40 سال سن بیش از 20 سال در یک ارگان نظامی خدمت کردم و با درخواست خودم بازنشست شدم ولی الان بیکاری خیلی اذیتم می کنه کاش می شد برگردم سر کار حتی بدون افزایش حقوق آیا راهی هست ؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد