پروفایل کاربر

پیمان ذوالقدری

پرداخت بدهی مالیاتی شرکت

آیادرشرکت سهامی خاص ((اگردراساس نامه چیزی درباره این موردخاص نوشته نشده وحق امضاها فقط برای یکی ازاعضاء هیئت مدیره میباشد ))میتوان کل بدهی مالیاتی شرکت را از هرکدام ازمدیران مستقلا گرفت یانه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

4 سال پیش

با سلام

در صورتی که با مدیران قرارداد خصوصی داشته باشید و چنین شرطی را در قرارداد مذکور گنجانده باشید می تواندید مبلغ مالیات را از آن ها طلب کنید. در غیر این صورت صرفا از طریق مسئولیت مدنی و انتساب خسارت به مدیران می توانید مبلغ را طلب نمایید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد حسین زاده صحافی

دریافت کد اقتصادی و کد کارگاهی

سلام ما یک شرکت آی تی هستیم که به تازگی حدود ۱ ماه هست شرکت ثبت کردیم . شرکت ما چون استارت آپی هست یک محل مسکونی اجاره کردیم . حالا برای دریافت کد اقتصادی و کد کارگاهی به مشکل خوردیم و میگن باید محل شرکت اداری باشد . از چه طریقی این مشکل را می توانیم حل کنیم ؟ ( یکی از راه حل های مطرح شده استقرار تیم در شتابدهنده هاست که به این شرکت ها کد اقتصادی تعلق می گیرد . )

پروفایل کاربر

سارا احمدی

مالیات فروش کالا در سایت خارجی

باسلام و روز به خیر. حوزه کاری من مدل سازی سه بعدی است. یعنی محصول و کالای فیزیکی تولید نمی کنم. درنهایت خروجی من فایلی است که می تواند دربرگیرنده یک مدل سه بعدی مانند مدل یک ساختمان باشد. مدتی است که درتلاشم مدل هایم را در یک سایت خارجی برای فروش بگذارم. البته به دلیل رقابت بسیار شدید در این حوزه و وجود تحریم ها ممکن است موفق نشوم. با این وجود سوال من این است که اگر بتوانم مدلی بفروشم باید به عنوان شخص حقیقی مالیات بپردازم؟ من مشکلی با دادن مالیات ندارم. مشکل من این است که خیلی در اینترنت سرچ کرده ام و می بینم اشخاص حقیقی که باید مالیات بپردازند کلی صورت حساب مالی و فاکتور و..... باید بتوانند صادر کنند و داشته باشند. من در نهایت تنها مدرکم بر میزان فروشم اطلاعات اکانتم در سایت خارجی است و هیچ مدرک مالی یا شرکت حقوقی و .... ندارم. خیلی ممنون می شوم مرا راهنمایی بفرمایید.

پروفایل کاربر

سمیه صادقی

مالیات بر ارزش افزوده

با سلام. ما یه شرکت نرم افزاری هستیم در خصوص قراردادهای پشتیبانی که امضا میکنیم شرکت مقابل 16/67 درصد مبلغ قرارداد رو برای مباحث مفاصا حساب پیش خودش نگر میداره.. این درصد قانونی است؟ بعضی شرکت ها هم 5 درصد هر فاکتور به علاوه مبلغ آخرین فاکتور رو پیش خودشون نگه میدارن! کدومشون درسته؟؟ و اینکه ما معمولا توی دو یا سه قسط پولمونو میگیرم قاعدتا فاکتور آخرمون مبلغ زیادیه که دست کارفرما میمونه!! راه حل چیه؟؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد