پروفایل کاربر

پیمان ذوالقدری

پرداخت بدهی مالیاتی شرکت

آیادرشرکت سهامی خاص ((اگردراساس نامه چیزی درباره این موردخاص نوشته نشده وحق امضاها فقط برای یکی ازاعضاء هیئت مدیره میباشد ))میتوان کل بدهی مالیاتی شرکت را از هرکدام ازمدیران مستقلا گرفت یانه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

6 سال پیش

با سلام

در صورتی که با مدیران قرارداد خصوصی داشته باشید و چنین شرطی را در قرارداد مذکور گنجانده باشید می تواندید مبلغ مالیات را از آن ها طلب کنید. در غیر این صورت صرفا از طریق مسئولیت مدنی و انتساب خسارت به مدیران می توانید مبلغ را طلب نمایید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

وحید مهری

بیمه رانندگان

با سلام

ایا فرهنگی بازنشسته که از صندوق بازنشستگی کشوری حقوق می گیرد، می تواند برای دریافت کارت هوشمند رانندگان عضو بیمه رانندگان بشود؟با این توضیح که بیمه رانندگان شرط ضروری برای گرفتن کارت هوشمند رانندگان است

پروفایل کاربر

بتول باقری

سوال و کمک

من چند سال پیش کانالی در پیامرسان ایتا زدم که میامدم سفارش ثبت میکردم و بعد از تولید کننده میخریدم و ادرس مشتری را بع تولید کننده میدادم تا به ادرس مشتری بفرستد نه من، پس کالا در اختیار نداشتم جز چند مورد محدود. بعد چند وقت هم کانال را واگزار کردم در ان مدت هم کسی نیامد یگه مالیات بدین و خودمم خبر نداشتم... اما حالا میخوام چیزی به گردنم نماند.. ایا باید کاری کنم؟

پروفایل کاربر

مصطفی رضایی

بیمه فریلنسر و کارآموزان

سلام و وقت بخیر
آیا به عنوان کارفرما، ملزم به بیمه کردن کارآموزان و فریلنسرهایی که در شرکتم کار می کنند، می باشم؟