احمد صیفی کار
تخلیه ید یا خلع ید
با سلام و تشکر ، ما یک قرار داد سرمایه گذاری با شخصی داریم که ایشان بابت تضمین بازپرداخت سرمایه ی ما سند یک ویلا را در نوشهر بنام بنده زده است . حال طرف مقابل تمامی چک هایش برگشت خورده است و فراری میباشد و در قرارداد فیمابین توافق کردیم ویلای مذکور به مدت یکسال در اختیار ایشان باشد . سوال : حال که مدت یکسال گذشته است آیا ما باید دادخواست خلع ید بدهیم یا دادخواست تخلیه ید ؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
مرضیه محمدی راد
برای چک صیادی امضاء خودم روی چک باید باشه درسته؟
اگر شریک کاری پشت چک رو ب عنوان ضمانت امضاء کند مشکلی برای حساب من پیش میاد؟
بهروز ریاحی نیا
سلام ما میخواهیم فروش کل یک تولیدی را به مدت 10 سال قرارداد ببندیم باید درصدسودمان رانسبت به چه مبنایی تعیین کنیم یعنی قیمت تمام ش...
درصد فروش انحصاری
مصطفی محسن زاده
گرفتن سفته در در قراردادمضاربه
اگر شخصی در ازاء دادن مبلغی پول به وکیل در قراردادی تحت عنوان مضاربه سفته های سفیدامضاء اخذ کند چطور میتواند نسبت به احقاق حق خویش اقدام کند؟