پروفایل کاربر

سعید مرادی

ملک مشارکت

سلام
من با یکی از دوستانم ی ملک مشارکت ب عنوان سازنده گرفتیم که بعد از مدتی ب مشکل خوردیم رفیق ما بدون همراهی ما داره کار می‌کنه من با چ طرح دعوی میتونم ازش شکایت کنم ؟دوم اینکه بمونه آخر کار میتونم برم سهمم رو از ملک طلب کنم اگه نداد ب عنوان فروش مال غیر ازش شکایت کنم.

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علی جمالی

فسخ یا انحلال قرارداد مشارکت

در قرارداد مشارکت مالک با یک گروه ۳ نفره به عنوان سازنده اقدام به عقد قراداد نموده اند، و پس از گذشت یکسال هیچ اقدامی بدلیل عدم تحویل ملک از طرف مالک صورت نگرفته است، اکنون دو نفر از سه نفر گروه سازنده قصد خروج از قرارداد را دارند و مالک با این موضوع موافق است و نفر سوم گروه سازنده همچنان در قرارداد وجود دارد ، آیا مالک می تواند اقدام به فسخ یا انحلال قرارداد مبنی بر عدم حضور آن دونفر در قرارداد کند ؟

پروفایل کاربر

داریوش عرب زاده

چگونگی واگذاری پلیس +۱۰ به شخصی دیگر

آیا امکان واگذاری وجود دارد یا فقط به صورت وکالت تا پایان عمر مالک کنونی ممکن است؟
با تشکر

پروفایل کاربر

محسن نصیری

تحویل شرکتی آپارتمان

سلام در مشارکت در ساخت آیا می شود توافق کنیم که تحول خانه تا مرحله نازک کاری باشد یعنی سفید کاری و مابقی کارها مثل کابینت و شیرآلات و نصب پکیج را انجام ندهیم یعنی تحویل شرکتی آیا در عرف همین اصلاح درسته