احمد رضا نیازی
اعلام مفقودی چک به دروغ
با سلام بک فقره چک صبادی ار صاحب حساب گرفتم و ایشان هم چک را به نام من ثبت کرد قبل از سررسید رفته دستور قضایی گرفته مبنی بر مسدودی چک به دلیل مفقودی بانک هم چک من را به همین دلیل برگشت زد دادگاه کیفری شکایت کردم قاضی گفتند صاحب حساب خطا کرده اعلام مفقودی کرده من هم باید بروم دادگاه حقوقی پیگیری کنم بهتره با هم تفاهم کنید صاحب چک تخفیف می خواهد و تفاهم حاصل نشد الان ۲۰ روزه بلا تکلیفم ایشان هم دارد با حسابش کار می کنه فعلا فقط من متضرر شدم سوالم اینه که جرم اعلام مفقودی چک به دروغ چیه و اینکه چگونه از دادگاه بخواهم در صدور رای تسریع کنند
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
لیلا سعیدی
سفته سفید امضا که شخصی از من گرفت و به اجرا گذاشته چطور ثابت کنم بابت حسن انجام کار بوده؟
سلام
من سال ۱۴۰۲ با شخصی اسنا شدم که خودش رو سپاهی و مهندس شرکت معرفی کرد و به عنوان ایجاد شغل دور کاری برای من و دخترم دوتا سفته پنجاه میلیونی که هر دوتاش من امضا زدم از من گرفت و امصا و اثر انگشت من پای دوتا هست و بغد از اینکه متوجه شدم کلاهبرداره ازش شکایت کردم و این پرونده پنج نفر شاکی هستن و از اونا هم سفته گرفته ولی اونا نوشتن برای حسن انجام کار .مال من که سفید امضا بوده گذاشته اجرا و من هم لایحه فرستادم و در مورد پرونده کلاهبرداری توضیح دادم و گفتم اونجا هم من بیان کردم که از من سفته گرفته و دادگاه صلح از دادسرااستعلام خواسته و اونا هم جواب دادن چنین سفته ای با این شماره در پرونده نیست در اثل سفته ها پیش اون بوده و من هیچ شماره ای نداشتم .و قید کردم تا روشن شدن پرونده چلاهبرداری متوقف بشه روند پرونده.الان که دادسرا بیان کرده چنین سفته ای نبوده میتونه من رو محکوم کنه ؟ یا تا مشخص شدن پرونده کلاهبرداری مسکوت میمونه؟و من در اظهاراتم در دادسرا بیان کردم که سفته دست این کلاهبر دارم الان راهکار چیه!
محمد آذری
مطالبه وجه سفته در مضاربه
سلام من در قالب قرارداد مضاربه ( شفاهی ) ۵۰ میلیون پول به شخصی در بازار پول دادم
و قرار شد بابت درآمد حاصله مبلغی به بنده پرداخت کند . بعد از چند ماه نه سودی می دهد نه اصل پول را ، و فقط سفته بدون تاریخ شخص عامل دارم چگونه باید اقدام کنم ؟
بدون نام
دادن چک و بازگشت پول
سلام.من مبلغ ۱۳۰میلیون به شخصی دادم که با ان خرید وفروش لوازم یدکی انجام بده وماهیانه ۴میلیون به حسابم واریز میکنه.یه چک ۱۳۰میلیونی به من داده.میخوام بدونم نیازی به قرارداد داره.بعد چند وقت اون طرف نگه من پولت ماه به ماه بهت دادم والان چیزی از پول پیشه من نیست