قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان

قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان چه مفادی دارد؟

قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان چیست؟ برای هر سازه‌ای تاسیسات برقی امری جدایی ناپذیر است. اگر عملیات تاسیسات برقی از پروژه‌های عمرانی حذف شود. تقریبا استفاده از آنها امکان‌پذیر نیست. این تاسیسات برقی ساختمان است که امکان استفاده از وسایل برقی را به راحتی فرآهم می آورد. تامین نور و روشن بودن محیط از […]

قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان چیست؟ برای هر سازه‌ای تاسیسات برقی امری جدایی ناپذیر است. اگر عملیات تاسیسات برقی از پروژه‌های عمرانی حذف شود. تقریبا استفاده از آنها امکان‌پذیر نیست. این تاسیسات برقی ساختمان است که امکان استفاده از وسایل برقی را به راحتی فرآهم می آورد. تامین نور و روشن بودن محیط از دیگر کارایی‌های تاسیسات برقی ساختمان است. در نمونه‌های جدید ساختمان نیز تاسیسات برقی و نورپردازی‌ها بیش از پیش به چشم می‌خورد. همین امر سبب شده این کسب‌وکار در عرصه پیمانکاری ساختمان اهمیت ویژه‌ای یابد و اشخاص در انعقاد قرارداد اجرایی دقت و حساسیت زیادی داشته باشند.

کارشناسان حقوقی در وینداد برای کمک و راهنمایی هر چه بیشتر شما در زمینه تنظیم قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان، این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند که قرارداد مورد نیازتان را درخواست دهید تا به طور فنی و حقوقی تنظیم کنند. در صورت تمایل می‌توانید به قرارداد پیمانکاری برق ساختمان نیز نگاهی بیاندازید.

قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان چگونه تنظیم می‌شود؟

قرارداد پیمانکاری ساختمان یا قرارداد مقاطعه کاری، قراردادی است که کارفرما یک شخص یا شرکت را انتخاب می‌کند، تا مسئولیت آن عملیات ساختمانی را به او واگذار کند. این قرارداد به اشکال مختلف منعقد می‌شود. قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان، جزو دسته قراردادهای پیمانکاری ساختمانی بدون مصالح است. که در این قرارداد‌ها اجرای عملیات ساختمان برعهده‌ پیمانکار نمی‌باشد بلکه یک شخص یا یک شرکت مجری عملیات خواهد بود. این قرارداد برمبنای نقشه و دستورالعمل‌های صادره از سوی کارفرمای‌ پروژه خواهد بود. کارفرما وظیفه‌ اخذ کنترل و تایید کیفیت مصالح و پیشرفت فیزیکی آن را مطابق برنامه زمانی دارند.

نگران انعقاد قراردادهای پیمانکاری تان هستید! می توانید از این لینک به کارشناسان حقوقی ما درخواست تنظیم قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان مورد نیازتان را بدهید.

این قرارداد برای چه کسانی کاربرد دارد؟

این قرارداد بین کارفرما یا صاحب ملک و یک شخص یا شرکت که انجام عملیات تاسیسات برقی را برعهده دارد، منعقد می‌شود. این قرارداد از جمله قرارداد‌های تشریفاتی نیست. بنابراین به محض انعقاد برای طرفین ایجاد مسئولیت می‌کند. بنابراین شخص یا شرکت مجری قرارداد متعهد می‌شود به اجرای عملیات ساختمان و کارفرما باید طبق قرارداد دستمزد او را پرداخت کند.

به عنوان یک مجری کار اگر اطلاعات کافی برای تنظیم قرارداد ، ندارید می‌توانید این رابه همکاران ما در وینداد بسپارید آنها با توجه به همه نکات حقوقی قرارداد مدنظر شما را منعقد می‌کنند.

مهم‌ترین مفاد تنظیم قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان چیست؟

  • موضوع قرارداد : موضوع قرارداد عبارت است از توضیح کامل تمامی عملیات ساختمانی یا اجرای بخشی از آن و توضیح استثنائات کار.
  • محل اجرای کار: به طور کامل باید محل یا مناطق اجرای کار توضیح داده شود یا به رویت برسد.
  • مبلغ قرارداد
  • چگونگی نحوه‌ی پرداخت
  • مدت قرارداد
  • نشانی طرفین قرارداد
  • تعهدات کارفرما
  • تعهدات مجری عملیات
  • فورس ماژور در قرارداد پیمانکاری
  • موارد فسخ قرارداد
  • مشخصات فنی پروژه؛ مشخصات لوله کشی‌های ساختمان و نقشه‌ها
  • دستمزد تهیه‌ دیگر نیروهای کار
  • اسناد و مدارک قرارداد و منضمات آن؛ عبارتند از قرارداد حاضر شرایط عمومی و اختصاصی آن، نقشه و پروانه ساختمان و مشخصات فنی و صورتمجلس توافقنامه‌ها.
  • شرایط ، مسئولیت و اختیارات: همه‌ مسئولیت‌های اجرایی و فنی برعهده‌ مجری قرارداد است. سایر شرایط، مسئولیت‌ها، تعهدات ،اختیارات و مسئولیت‌ها بستگی به اینکه کدام یک برعهده گرفته اند. برای آنها لازم الاجرا هست.
  • نحوه اندازه‌گیری سطح و زیربنا
  • نگهداری دفتر مخصوص و انجام مراقبت‌های لازم، مجری طرح باید در یک دفتر کلیه‌ی مصالح مصرفی و ماشین آلات وابزار و وسایل مورد نیاز یا به کار رفته را قید کند.
  • مهندسان ناظر
  • مالیات اختصاصی به این کار برعهده مجری عملیات است.

می‌توانید تنظیم قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان خود را به ما بسپارید تا با اطمینان از قید همه این بندها  قرارداد را امضا کنید.

چرا در تنظیم قرارداد به مشاورحقوقی نیاز داریم؟

قرارداد پیمانکاری از جمله قراردادهای متداول در دنیای حقوق و قراردادهاست. کارفرمایان و پیمانکاران اغلب برای اینکه با اطمینان وارد یک پروژه شوند. ترجیح می‌دهند در ضمن تنظیم آن از افراد حرفه‌ای مشورت بگیرند . طرفین قرارداد سعی بر این دارند که تا حد امکان از خطا یا اشتباه درتنظیم این قراردادها جلوگیری کنند و هنگام تنظیم آن کمترین سهل‌انگاری را داشته باشند تا ضرری در آینده مواجه آنها نشود. بهترین راه برای تنظیم قرارداد زیرنظر افراد حرفه ای، استفاده از وکلای مجرب و کارشناسان حقوقی است چراکه آنها با همه جزئیات انعقاد قرارداد آشنایی دارند. آنها به شما این اطمینان را می‌دهند که در آینده با مشکلی مواجه نخواهید شد و در صورت بروز اختلاف بین کارفرما و پیمانکار نیز می‌توانید به قرارداد خود که به شکل صحیح تنظیم شده استناد کنید.

به نمونه قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان احتیاج دارید؟

چنانچه بندهایی که گفته شد در قرارداد به طور دقیق ذکر نشود ممکن است طرفین را دچار مشکلات زیادی کند اما چه کاری می‌توان انجام داد که ضرری متوجه طرفین قرارداد نباشد! کارشناسان حقوقی ما در این حوزه آماده ارائه راهکارهای مناسب برای انعقاد اینگونه قراردادها به شما هستند. همچنین می‌توانید تنظیم قرارداد اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان خود را به دست وکلای مجرب ما سپرده تا قراردادی اصولی برای شما تهیه و تدوین شود.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان حقوقی با شما تماس می‌گیرند تا جزئیات قرارداد پیمانکاری شما را در بندهای قرارداد بیاورند.

قرارداد مناسب شما

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان حقوقی با شما تماس می‌گیرند تا جزئیات قرارداد پیمانکاری شما را در بندهای قرارداد بیاورند.

مقالات مرتبط

نمونه قرارداد کشاورزی
مقالات قرارداد پیمانکاری

نمونه قرارداد کشاورزی + نکات تنظیم قرارداد

قراردادهای پیمانکاری به دلیل داشتن ظرفیت وسیعی برای همکاری و دریافت یا ارائه خدمات در کسب‌وکارها بسیار کاربردی هستند. نمونه قرارداد کشاورزی نیز از جمله

قرارداد تولید قطعه و محصول
مقالات قرارداد پیمانکاری

نمونه قرارداد تولید قطعه و نکات تنظیم آن

با افزایش جمعیت و گسترش نیاز مردم، تمایل سرمایه گذاران نیز برای تولید قطعات و محصولات مختلف افزایش یافت. قرارداد پیمانکاری تولید قطعه، یکی از