نمونه قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان + نکات قراردادی

قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان و نکات این نمونه قرارداد

همه ما می دانیم که رنگ تأثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه دارد. امروزه افراد تمایل زیادی به استفاده از متدهای نوین رنگ آمیزی نشان داده‌اند و از این رو برای انجام این امر و انجام اموری چون روغن الیف یک دست، بتونه کاری دو دست و سمباده زنی زبر، اجرای آستر با رنگ روغن، […]

همه ما می دانیم که رنگ تأثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه دارد. امروزه افراد تمایل زیادی به استفاده از متدهای نوین رنگ آمیزی نشان داده‌اند و از این رو برای انجام این امر و انجام اموری چون روغن الیف یک دست، بتونه کاری دو دست و سمباده زنی زبر، اجرای آستر با رنگ روغن، لکه گیری و آستر دوم و سوم، سمباده پوست ساب، رنگ لایه و…با پیمانکاران متبحر در زمینه نقاشی و رنگ، قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان را منعقد می‌سازند.

ما در این مطلب به مفاد قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان که از جمله قراردادهای پیمانکاری ساختمان است و نکات حقوقی مرتبط با آن و … خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

نمونه قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان

عنوان قرارداد

ماده ۱-مشخصات طرفین

ماده ۲- موضوع قرارداد

ماده ۳- مدت قرارداد

ماده ۴- مبلغ قرارداد

ماده ۵- نحوه پرداخت مبالغ

ماده ۶- انواع رنگ مصرفی

ماده ۷- تعهدات کارفرما

ماده ۸-تعهدات پیمانکار

ماده ۹- فسخ قرارداد

ماده ۱۰- سایر موارد

ماده ۱۱- حل اختلاف و داوری

ماده ۱۲-نسخ قرارداد

امضا/اثرانگشت کارفرما

امضا/اثرانگشت پیمانکار

به خاطر داشته باشید که اگر شما نیز در سدد انعقاد قرارداد فوق هستید، می‌توانید با ثبت درخواست تنظیم قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان ، قراردادی مختص خودتان با رعایت تمام نکات و شروط مدنظرتان داشته باشید.

نکات قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان

۱-به خاطر داشته باشید که تمام هزینه‌های مربوط به کارگران بر عهده پیمانکار می‌باشد و کارفرما در این خصوص هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

۲-در صورتی که زیر سازی کار مناسب نبوده و مورد تأیید نماینده کارفرما قرار نگیرد، پیمانکار  موظف است تا با تراشیدن کار انجام شده، زیر سازی مناسب را انجام دهد.

۳-پیمانکار  حق ندارد بدون موافقت کارفرما، تمام یا قسمتی از موضوع این قرارداد را به شخص دیگری واگذار نماید و یا انتقال دهد.

در صورت انجام این امر، کارفرما می‌تواند قرارداد فوق را فسخ نماید و یا توافق بعدی واگذار شونده یا منتقل الیه را تنفید نماید.

۴-پیمانکار باید موضوع قرارداد را در زمان‌های تعیین شده بدون تأخیر در قرارداد انجام دهد.

۵-پیمانکار باید ابزار کار لازم و مصالح مورد نیاز مانند رنگ، روغن، مل و …. برعهده او می‌باشد. ۶-به استناد قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان منعقده، پیمانکار باید عوامل مورد نیاز کار را با شناخت کامل شخصاً استخدام نماید و در محل اجرای موضوع قرارداد حاضر کند.

همچنین کنترل و تأیید عوامل برعهده پیمانکار بوده و کارفرما در این زمینه مسیولیتی نخواهد داشت.

۷-پیمانکار می‌بایست که براساس قرارداد مذکور ، کلیه مصالح مورد مصرف پروژه را قبل از مصرف به تأیید دستگاه نظارت برساند.

نکته قابل توجه آن است که هرگونه خسارت ناشی از استفاده مصالح تأیید نشده به عهده پیمانکار خواهد بود.

۸-می‌توان در قرارداد درج نمود که همواره پیمانکار موظف است تا قبل از پایان هر مرحله کار، مرحله قبلی را به تأیید دستگاه نظارت برساند.

۹-پیمانکار باید که پس از پایان کار نسبت به نظافت شیشه‌ها و کفهای ساختمان و سنگهای قرنیز که آغشته به رنگ یا لکه‌های رنگی می‌باشد اقدام نماید و هزینه این امر با خود اوست.

۱۰-پیمانکارباید برنامه کاری خود را به گونه‌ای تنظیم نماید که به پیشرفت کار سایر گروه‌های اجرائی حاضر لطمه نزند.

۱۱-در قرارداد فوق باید نگاشته شود که پیمانکار مسئولیت کامل حسن اجرای کارهای موضوع قرارداد را بر اساس مشخصات و نقشه‌ها و دستورات کتبی کارفرما و دستگاه نظارت را بعهده دارد.

نظارتی که از طرف کارفرما/ نمایندگان او در اجرای کارها می‌شود به هیچ وجه از میزان این مسئولیت نخواهد کاست.

۱۲-تأمین نیروی انسانی برای انجام کارها و پرداخت حقوق و مزایا، تأمین محل سکونت، غذا و ایاب و ذهاب کارگران و کارکنان ایجاد وسایل ایمنی به منظور جلوگیری از بروز حوادث و خطرات ناشی از انجام کار، خسارت جانی و مالی ناشیه برعهده پیمانکار خواهد بود.

کارفرما هیچ مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت و پیمانکار مسئول خواهد بود.

۱۲-کارفرما موظف است تا مبالغ قراردادی را در هر مرحله براساس قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان منعقده پرداخت نماید.

با دریافت نمونه قرارداد پیمانکاری و راهنمای کامل آن از یک قرارداد حرفه‌ای و بی‌دردسر که تمامی بندهای لازم را دارا می‌باشد بهره‌مند شوید.

سخن آخر

در نهایت باید بیان داشت که پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان یکی از مهمترین اموری است که اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی برای مکان‌هایشان استفاده می‌نمایند.

قرارداد پیمانکاری نقاشی و رنگ ساختمان نیز هر قرارداد دیگری دارای نکات حقوقی بسیاری است و از این رو توصیه می‌گردد تا پیش از انعقاد قرارداد فوق ، با افراد متخصص مشورت نمایید و نسبت به مفاد و نکات حقوقی آن آگاهی یابید.

ضمنا نمونه قرارداد فوق را از اینجا دریافت کنید تا تجربه ده‌ها قرارداد شکست‌خورده را تجربه نکنید!

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان حقوقی با شما تماس می‌گیرند تا جزئیات قرارداد پیمانکاری شما را در بندهای قرارداد بیاورند.

قرارداد مناسب شما

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان حقوقی با شما تماس می‌گیرند تا جزئیات قرارداد پیمانکاری شما را در بندهای قرارداد بیاورند.

مقالات مرتبط

نمونه قرارداد کشاورزی
مقالات قرارداد پیمانکاری

نمونه قرارداد کشاورزی + نکات تنظیم قرارداد

قراردادهای پیمانکاری به دلیل داشتن ظرفیت وسیعی برای همکاری و دریافت یا ارائه خدمات در کسب‌وکارها بسیار کاربردی هستند. نمونه قرارداد کشاورزی نیز از جمله

قرارداد تولید قطعه و محصول
مقالات قرارداد پیمانکاری

نمونه قرارداد تولید قطعه و نکات تنظیم آن

با افزایش جمعیت و گسترش نیاز مردم، تمایل سرمایه گذاران نیز برای تولید قطعات و محصولات مختلف افزایش یافت. قرارداد پیمانکاری تولید قطعه، یکی از