استخدام وکیل در شرکت خصوصی تنها راه حل نیست!

استخدام وکیل در شرکت خصوصی تنها راه حل نیست!

شاید برای بسیاری از کارفرمایان شرکت­‌های خصوصی، تصورِ نداشتن یک وکیل تمام وقت برای شرکت دشوار باشد. وکلا برای شرکت‌­های خصوصی نقش مهمی در زمینه حقوقی ایفا می­‌کنند. این افراد در زمینه­‌های مختلفی نظیر تنظیم و بررسی قراردادها، بررسی مسائل حقوقی شرکت، مشاوره­‌های موردی حقوقی، مسائل ثبت شرکت و… فعالیت می‌کنند و از این جهت […]

شاید برای بسیاری از کارفرمایان شرکت­‌های خصوصی، تصورِ نداشتن یک وکیل تمام وقت برای شرکت دشوار باشد. وکلا برای شرکت‌­های خصوصی نقش مهمی در زمینه حقوقی ایفا می­‌کنند. این افراد در زمینه­‌های مختلفی نظیر تنظیم و بررسی قراردادها، بررسی مسائل حقوقی شرکت، مشاوره­‌های موردی حقوقی، مسائل ثبت شرکت و… فعالیت می‌کنند و از این جهت وزنه بسیار سنگینی برای شرکت‌­های خصوصی محسوب می­‌شوند.
اما تحولات دنیای کسب‌­وکار امروز به ویژه در حوزه تجارت الکترونیک، بسیاری از فرصت‌­های شغلی حقوقی سنتی را با جانشین­‌های دیگری ارائه کرده است. پتانسیل بالای اشتغال از راه دور و ارائه خدمات بر بستر اینترنت که گاه «دورکاری» یا «برون­سپاری» امور نامیده می­‌شود می‌­تواند مزایای بسیار زیادی را برای هم کارفرمایان و هم کارمندان به همراه داشته باشد. حوزه حقوق و به طور خاص وکالت و مشاوره حقوقی نیز از این تحولات جدا نبوده و می­‌توان تصور کرد که یک شرکت خصوصی از راه‌­های دیگری به جز استخدام وکیل در شرکت خود، مسائل حقوقی خود را رفع و رجوع کند.

در این مطلب قصد داریم تا به خدمات پلتفرم حقوقی وینداد در زمینه مشاوره حقوقی و امور قراردادها بپردازیم و بهره‌­مندی از خدمات وینداد را با استخدام یک وکیل مقایسه کنیم. پس با ما همراه باشید!

تنظیم و بررسی قرارداد، وظیفه‌­ای همیشگی!

شکی نیست که از مهم‌ترین وظایف هر وکیل و مشاور حقوقی در هر شرکت خصوصی، رسیدگی به امور مربوط به قراردادها است. یک وکیل وظیفه دارد که در تنظیم، بررسی و تحلیل قراردادهای شرکت فعالیت کند و در این زمینه توصیه­‌های حقوقی ارائه دهد. اما همانطور که ذکر شد در حوزه قراردادها، استخدام یک وکیل تنها گزینه پیش روی شما نیست و ما قصد داریم تا جایگزینی مطمئن و به صرفه را برای این موضوع به شما معرفی کنیم.

پلتفرم آنلاین وینداد در زمینه تنظیم قراردادها، خدمات خلاقانه و پیشرویی را ارائه می­‌کند تا علاوه بر پوشش کامل نیاز امور قراردادی شما، از مزایای گوناگونی که در ادامه ذکر می­‌شود برخوردار شوید.

صرفه‌­جویی اقتصادی، موضوعی مهم برای شرکت­‌های خصوصی!

استفاده از نمونه قراردادهای مختلف، تنظیم و یا بررسی قراردادهای نوشته شده توسط کارشناسان وینداد می­‌تواند یک جایگزین خوب و به‌­صرفه از حیث اقتصادی برای شرکت­‌های خصوصی باشد. اما چرا تا این حد تاکید بر به صرفه بودن خدمات قراردادهای وینداد می­‌کنیم؟ در حالت عادی یک شرکت خصوصی با استخدام یک وکیل تمام وقت، هزینه ماهیانه بالایی را برای پرداخت دستمزد وی متحمل می­‌شود. در این حالت پکیج­‌های حقوقی وینداد یک گزینه اقتصادی و عاقلانه است. چرا که می‌­توانید خدمات متنوع حقوقی را در هر مورد که مایل هستید و به هر میزان که احتیاج دارید، خریداری کنید و این مراجعه­ موردی می­‌تواند بسیاری از هزینه‌­های ثابت و همیشگی شما را کاهش دهد.
با استفاده از پکیج‌­های وینداد می­‌توانید خدمات مختلفی از جمله تنظیم و بررسی قرارداد، تنظیم صورت­جلسات شرکت، مشاوره­‌های مختلف حضوری و غیرحضوری و پشتیبانی حقوقی برخوردار شوید و از تمام مزایای مالی و حقوقی این پکیج‌­ها استفاده کنید. فراموش نکنید که وینداد در بسیاری اوقات، موقعیت­‌های مختلفی را برای استفاده از تخفیف­‌های خدمات برای مشترکان خود فراهم می‌­کند.

یک تیم از یک شخص بزرگتر است!

نکته دیگر این است که استخدام یک وکیل برای شرکت شما، تنها به معنای وجود یک ذهنیت حقوقی با دانش مخصوص به همان فرد است. اما در وینداد زمانی که درخصوص امور قراردادها خدمات دریافت می‌­کنید، شما با «تیم» قراردادهای وینداد سر و کار دارید. در واقع با استفاده از خدمات حقوقی وینداد می‌­توان از مهارت و تخصص یک گروه حقوقی به جای یک وکیل خاص بهره‌­مند شد. بدون شک دانش و مهارت یک تیم حقوقی متشکل از حقوقدانان مجرب در حوزه­‌های گوناگون، در مقایسه با یک وکیل – هرچند باتجربه – می­تواند معضلات حقوقی را از جنبه‌­های مختلف بررسی کرده و بهترین راه حل را ارائه کند.

فراموش نکنید که : موفقیت در کسب‌وکار یک شرکت، مهم‌ترین نتیجه داشتن یک مشاور حقوقی می‌باشد.

مشاوره حقوقی ؛ مسئله سرعت و دسترسی!

مشاوره در زمینه‌­های حقوقی مختلف جزئی جدایی‌ناپذیر از عملکرد یک وکیل برای شرکت‌­های خصوصی است. این مشاوره­‌ها می‌­تواند در بررسی اوضاع و احوال حقوقی شرکت، پیگیری امور جاری حقوقی و پیش‌­بینی آینده آن پیش از اقدامات حقوقی خاص، بسیار حیاتی و ارزشمند باشد. اما این نیاز نیز می­‌تواند با استفاده از خدمات حقوقی وینداد در زمینه مشاوره حقوقی و ارزیابی وضعیت حقوقی، به طور کامل پاسخ داده شود. شاید بتوان گفت علاوه بر مزایای پیشتر اشاره شده، بهره­‌مندی از خدمات مشاوره‌­ای وینداد یک برتری بسیار قابل توجه دارد و آن در امر پشتیبانی و پیگیری حقوقی است.

برای شفاف شدن بیشتر موضوع، حالتی را تصور کنید که شرکت شما یک وکیل خبره استخدام کرده باشد که در مواقع موردنیاز اقدام به مشورت دادن و ارائه توصیه­‌های حقوقی کند. غالباً وکلا از پر مشغله‌­ترین افراد هستند که ممکن است به دلایل مختلف کاری و مشغله­‌های حقوقی خارج از شرکت، بسیاری از اوقات از وجود آنها در شرکت محروم باشید. در این مواقع وکلا را معمولاً نمی­‌توان به آسانی پای تلفن یا پیام‌­رسان‌های مجازی کشاند! اما در وینداد موضوع دسترسی به مشاور حقوقی به‌­وسیله انواع مختلف مشاوره‌­های غیرحضوری و آنلاین تا حد زیادی پوشش داده می­‌شود؛ چرا که در وینداد برای هر یک از راه‌­های ارتباطی حقوقی، مسئول و متصدی مخصوص به آن وجود دارد و درواقع شما با یک شخص سر و کار ندارید که در صورت عدم دسترسی به او امور شرکت معطل بماند. در نتیجه زمانی که می‌­خواهید مشاوره حضوری، تلفنی و یا مجازی (از طریق گفتگو در سایت) دریافت کنید افراد مختلفی آماده پاسخگویی به شما هستند و با نهایت سرعت سعی در حل مشکل شما خواهند داشت.

برای امور کسب‌وکارتان نیاز به استخدام وکیل یا مشاور حقوقی دارید؟

در این مطلب وظایف عمده وکلا و مشاوران حقوقی شرکت­‌های خصوصی را بررسی کرده و مشابه این خدمات را در سامانه وینداد به شما معرفی کردیم. فراموش نکنیم که دنیای تجارت امروز با زیرساخت‌­های الکترونیک خود، بسیاری از خدمات حقوقی را دستخوش تغییراتی کرده است که حاصل آن دقت و سهولت بیشتر و صرفه­‌جویی در زمان و هزینه‌­ها برای کارفرمایان است. بهره‌­مندی از خدمات وینداد، همراه شدن با این تغییرات مثبت و ارتقای موقعیت کسب و کار شما است.

پس این بار پیش از آنکه به سراغ استخدام وکیل برای امور حقوقی شرکت خود بروید، سری به وب‌سایت وینداد بزنید.

4.6/5 - (45 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط