غلامرضا بهیاد
آزاد سازی مدرک تحصیلی
سلام
بنده در سال 1400 در یک شرکت پیمانکاری شاغل بودم در زمان اشتغال شرکت مذکور از مدرک کارشناسی من به عنوان امتیاز آور استفاده کرده است و من هیچ تعهد و امضایی نیز به ان شرکت نداده ام و اصل مدرک نیز در اختیار خودم است . من در برج 11 سال 1400 از آن شرکت استعفا داده و خارج شده ام و در یک شرکت جدید مشاور مشغول به کار شده ام و شرکت جدید مدرک منو برای امتیاز آور ی لازم دارد و ارائه مدرک شرط استخدام من بوده است
حالا چگونه میتوانم مدرکم را آز شرکت قبلی آزاد کنم
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
حمید کیهانی
راهنمایی حقوقی
اپا تمانی را در ۵سال پیش بصورت مبایعه نامه خریدم ودر ان سکونت دارم فروشنده موفق به دریافت پایان کار برای ساختمان۱۵۰واحدی نشده است از طرفی این ساختمان با استفاده از وام بانکی ساخته شده است جون وام راتسویه نکرده بانک ساختمان را بمزایده گذاشته است اگرساختمان بفروش برسد تکلیف خریدان که نود درصد پول را داده اند چه میشود
محمد حسن عسکری
دریافت حقوق از دو صندوق بازنشتگی
سلام برای من یک سوالی پیش امده که اگر فردی به عنوان مدرس 30 سال تمام برای دولت کار کرده باشد و همراه ان کشاورز هم باشد و به طور متداوم بیمه تامین اجتماعی خود رابرای بازنشستگی پرداخت کرده باشد
دارای دو حقوق بازنشستگی میشود یا یک عدد و راه حلی هم برای دارا شدن دو حقوق مختلف بازنشستگی وجود دارد یا خیر
H J
مالیات بیشتر به اداره بیمه
سلام وقتتون بخیر
توی سامانه مالیاتی ترک کار سرکار قبلی من نخورده و من به عنوان حقوق بگیر اصلی رد نشده اسمم. مالیت بیشتری میدم اینجوری؟
و سابقه ای برام ثبت نمیشه اینجوری؟ میتونم شکایت کنم ؟ الان اینجا مقصر شرکته؟