پروفایل کاربر

سجاد عسکری

ادعای مالکیت ماشین سنگین

سلام خسته نباشید بنده یک دستگاه ماشین دهچرخ اقساطی در شرکت نفت خریداری کردم و فردی با من شریک شد ایشون فقط پول دادن بنده تمامی چک ها مدارک بنده و سند خانه در رهن شرکت نفت قرار گرفت بعد از پنچ سال که اقساط تمام شد شریک بنده از من شکایت کرده و گفت ایشون راننده من هست و تمام ماشین ما من است و گفت هیچ پولی به نداده من تمام مدارک چک ها و سند گذاشتم و درآمد شرکت نفت کامل مشخص هست که کامل این پول درامد من برای اقساط و هزینه ماشین و مقداری که می ماند بین خودم و ایشان تقسیم میکردم و هیچ گونه پولی به عنوان رانندگی خودم برنمیداشتم الان دادگاه با دو جلسه حکم به نفع شریک من صادر کرده بدون آنکه مدارک من را ببیند و ایشون هیچ مدارکی نداره چون فکر میکنم قاضی را خرید برای اینکه حکم را برگردانم یا قاضی راعوض بشه روی پرونده من چکار باید بکنم ممنون

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

3 سال پیش

سلام

در صورتی که مهلت تجدیدنظرخواهی سپری نشده است، دادخواست تجدیدنظر ارائه دهید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمدرضا جمشیدی

انحصار وراثت

با سلام

پدربزرگ پدری من ۳ فرزند پسر و ۲ فرزند دختر دارند و در زمان پیش از فوتشون وصیت کردن که تمام ارث شون که یک قطعه زمین بوده رو به پدر من ببخشند.

سوال من این هست که طبق قانون وصیت، فقط یک سوم ارثیه به پدر من میرسد، دو سوم باقیمانده به چه صورت بین وراث تقسیم میشود؟ آیا پدرم من در دو سوم سهم باقیمانده نیز سهیم هست یا خیر؟ چه مقدار؟

پروفایل کاربر

حمید قنبریان علویجه

طرح شکایت از شرکت یا شخص در خصوص عدم واگذاری دامنه شرکت متقاضی

با سلام و احترام
در صورتیکه شرکتی که سالها قبل برای شرکت ما دامنه ثبت کرده و کارهای وب سایت شرکت را انجام میدهد؛ تهدید به فروش دامنه به فرد دیگری داشته و یا حتی اینکار را انجام دهد چه اقدام قانونی در این خصوص باید انجام داد.

پروفایل کاربر

نیما اندرز

جنایت عمدی یا شبه عمدی

راننده‌ای اتفاقی یک عابری را زده پیاده می‌شود میاد بالای سرش می‌بیند شخص طلبکارش است رانند عمداً کمکش نمی‌کند که نهایتاً بر اثر خونریزی بمیرد در اینجا شما قتل را که باعثش راننده است به عنوان یک تصادف رانندگی می‌دانید یا اینکه به عنوان فعل ناشی از ترک فعل عمدی؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد