پروفایل کاربر

میلاد ایزدی

از دست دادن مال

سلام. یکی از بستگان اینجانب مبلغی را برای پیش خرید خانه به فردی پرداخت کردند. فرد فروشنده بدون اینکه خانه ای تحویل دهد فوت می شوند. ورثه ایشان هم مسئولیت تحویل خانه را بر عهده نمی گیرند. گفتن پول را نمی توانیم پس دهیم. خانه ای هم ساخته نشده که تحویل دهند. فقط گفتن زمین هست خود خریدار اگه توانایی دارد خانه خودش را بسازد. چه پیشنهاد می کنید

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

سارا کیقبادی

1 سال پیش

با سلام و احترام
با توجه به پیچیدگی پرسش مورد نظر شما، خواهشمند است به سایت وینداد مراجعه نموده و درخواست مشاوره تلفنی ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی و راهنمایی شما اقدام نمایند.
با تشکر
مجموعه حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

احمد میرزایی

هزینه تعمیر مورد اجاره

با سلام
من واحدم را به مستاجر اجاره داده ام و در قرار داد ذکر شده که همه چیز سالم‌ تحویل داده شده از جمله آب گرم کن دیواری و امضا هم کرد ه ایم )مستاجر بار اول با من تماس گرفت که پنجره دو جداره خراب شده (در صورتی که طبق قرارداد اجاره من مورد اجاره را سالم تحویل داده ام )آنرا درست کن ،من درست کردم و ششصد هزار تومان هم هزینه اش شد.این بار سر ماه دیدم 200هزار تومان اجاره کم داده .علت را جویا شدم گفت بابت تعمیر آبگرمکن دیواری بوده.مستاجر سر خود و بدون اطلاع من آبگرمکن دیواری را (که طبق قرارداد سالم تحویل داده ام)تعمیر کرده و هزینه اش را کم کرده است.
1.هزینه تعمیر پنجره که در اثر استفاده نادرست مستاجر بوده با کیست ؟
2.هزینه تعمیر آبگرمکن(به ادعای مستاجر تعمیر پیلوت که 200هزار تومان شده)هزینه اش با چه کسی است؟
با تشکر

پروفایل کاربر

علیرضا لقمانی پور

پایان کار و هزینه های مربوطه

سلام و احترام یک آپارتمان در منطقه 22 خریداری کردم که به علت عدم صدور پایان کار در منطقه فقط مالکیت یک دانگ زمین بنام بنده شده در مبایعه نامه دست نویس اعلام شده کلیه هزینه ها برای دریافت پایان کار بعهده خریدار لیکن این مورد مورد قبول بنده واقع نگردید و طبق توافق نامه خارج از مبایعه نامه فروشنده متعهد گردید پایان را اخذ و هزینه های مربوطه را پرداخت کنند ولی تا کنون انجام نشده در صورت شکایت بنده دادگاه به نفع بنده رای خواهند داد یا خیر و اینکه میشه خسارت روزانه تعیین شده در مبایعه نامه را بگیرم تشکر

پروفایل کاربر

حسین عابدینی

اتهام سرقت

سلام ، من امروز در یک کوچه ، ساعت 11 ظهر ، یه آقایی از من خواست یه موتور رو کمک کنم که بزاره داخل وانت ، منم گفتم که آخه دزد که تنهایی نمیاد دزدی که بخواد از کسی کمک بگیره، بعد موتور هم خیلی داغون بود و طرف هم خیلی ریلکس، منم یه کمک بهش کردم، میخواستم بدونم آیا مشكلي برای من پیش میاد؟ آیا احتمالش هست اتهامی به من زده بشه؟ اگر زده شد پیشنهاد شما چیست؟ من یک دانشجو ام و کلا هیچ سابقه ای ندارم.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد