پروفایل کاربر

میلاد ایزدی

از دست دادن مال

سلام. یکی از بستگان اینجانب مبلغی را برای پیش خرید خانه به فردی پرداخت کردند. فرد فروشنده بدون اینکه خانه ای تحویل دهد فوت می شوند. ورثه ایشان هم مسئولیت تحویل خانه را بر عهده نمی گیرند. گفتن پول را نمی توانیم پس دهیم. خانه ای هم ساخته نشده که تحویل دهند. فقط گفتن زمین هست خود خریدار اگه توانایی دارد خانه خودش را بسازد. چه پیشنهاد می کنید

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

سارا کیقبادی

1 سال پیش

با سلام و احترام
با توجه به پیچیدگی پرسش مورد نظر شما، خواهشمند است به سایت وینداد مراجعه نموده و درخواست مشاوره تلفنی ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی و راهنمایی شما اقدام نمایند.
با تشکر
مجموعه حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محسن محمودی

مالی و ارزی

سلام وقت بخیر ، ببخشید من در تاریخ 14 و 98/5/15 به یکی از آشناهام در تهران نمایشگاه بین المللی کار کردم 1 میلیونو هفتصد هزار تومن ازش طلب دارم و تا امروز چندین بار ازش پولمو خواستم هر بار به نتیجه نرسیدم گفته ندارم بهم فرصت بده ،دیگه خسته شدم اعصابمو خورد کرده چطوری میتونم شکایت کنم ازش؟

پروفایل کاربر

محمدحسین امیری

شکایت کیفری بهتره یا شکایت حقوقی؟

سلام، من میخوام از یکی شکایت کنم، متوجه شدم که شکایت کیفری و شکایت حقوقی فرق میکنن، حالا کدوم بهتره؟ من باید چه شکایتی کنم؟

پروفایل کاربر

احسان هاشمی

سرقت (جزای اختصاصی۱)

بر اساس گزارش مامورين ناحيه انتظامي مشکين شهر 3 نفر، ساعت 30/11 شب ، مورخ 22/3/1382 با تخريب ديوار دامداري متعلق به شاکي ، تعداد 35 راس گوسفند متعلق به شاکي را با کمک دو دستگاه اتومبيل نيسان از محل سرقت نموده و متواري شده اند . همچنين يکي از سارقان نگهبان دامداري را که متوجه ورود سارقان به دامداري شده و در صدد ممانعت از سرقت احشام بوده با ميلگرد آهني شديداً مورد ضرب و جرح قرار داده است . پس از چند روز سارقان در حين فروش احشام در اردبيل دستگير مي شوند . با دستگيري سارقان بنامهاي کريم ...، سالار... و فرخ ...مشخص مي شود که عامل ضرب و جرح نگهبان دامداري، کريم ...بوده است." حال به فرض صحت تمامي مندرجات پرونده و صرف نظر از جرم سرقت حدي :

1ـ سرقت واقع شده را با کدام ماده از قانون مجازات اسلامي تطبيق مي دهيد ؟ و چه مجازاتي را براي سارقان تعيين مي کنيد ؟

2ـ اگر سرقت به دليل حضور نگهبان در محل و فرار سارقان در مرحله شروع به جرم متوقف مي گرديد ، در آن صورت چه مجازاتي براي سارقان در نظر مي گرفتيد ؟

3ـ اگر سرقت مزبور با کيفيات مذکور ولي بدون ضرب و جرح نگهبان دامداري ، صورت مي گرفت در آن صورت سرقت واقع شده مشمــول کدام ماده از قــــانون مجازات اسلامي بود و چه مجازاتي متـــوجه متهمان مي گرديد ؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد