خانم بیگی
اعمال افزایش حقوق کارمندان درسال 99
سلام وقت بخیر
افزایش حقوق سال 99شامل حال پرسنل قراردادی مجموعه و شرکت های خصوصی هم میشه؟؟
پایه حقوق من ۱۸۰۰۰۰۰بوده یعنی میشه ۲۵۰۰۰۰۰؟!!
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
زهرا بیات
با سلام
موضوع افزایش حداقل حقوق کارگران هنوز با قطعیت رو به رو نیست. موضوع افزایش حداقل حقوق، هفته آینده در مجددا در شورای عالی کار مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اخیرا افزایش دریافتی کارگران ( بدون احتساب حق بیمه ) اعلام شده بود که موضوع مورد قبول نمایندگان کارگری قرار نگرفت. موضوع افزایش حداقل حقوق کارگران تمامی مشمولان حقوق کار را در برخواهد گرفت.
با احترام
تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
محسن تقربیان
تبدیل وضعیت ایثارگری
سلام
من نیروی شرکتی تجمیعی با ۸سال سابقه کار هستم
جهت تبدیل وضعیت شدن ایثارگری به کارگری دائم، آیا سوابق من جایگزین میشه و شرایط حقوقی من مثل کارگری اما از مزایای رسمی استفاده میکنم؟
در انتها تفاوت رسمی قطعی با کارگری دائم در نوع قراردادها چیست؟
فاطمه رضایی
چطور قرارداد دوطرفه تنظیم کنم
سلام من دو ماهه برای یه شرکت پیمانکاری بدون حقوق کار کردم و دستمزد ۹ تومن به علاوه بیمه میخواد بده، اما من نشکنی فعلا با حقوق ندارم ، اسم قرار داد ، قرارداد کار معین هست.
اول اینکه این عنوان درسته؟
مدت قرارداد هم ذکر شده ۷ ماه.
ولی از طرفی از من سفته ۶۰ میلیونی میخواد. و تو قرار داد هیچ عیدی و سنوات در نظر گرفته نشده. وبا چند شرایط گفته قرارداد از طرف کارفرما میتونه فسخ بشه.و در آخر هم گفته شکایتی نباید داسته باشم و نهایتا داور طرفی مرضین مشکلات رو حل کنه،
من باید چیکار کنم و چه چیز هایی رو تغییر بدم،
از طرفی مدت سفته هم ننوشته.
و اینکه من اگر تو لین مدت اذیت بشم میخوام سال آینده شکایت کنم و حقوق کامل بگیرم ولی با امضای این قراداد اصلا نمیدونم ممکنه یا نه
رضا گنجی
دائم یا موقت
سلام.وقت بخیر .بنده .سال 99 استخدام شدم با قرارداد سه ماهه تا آخر سال 1401 .بعد از اون قرارداد امضا شده نداشتم تا آخر مهر 1403 امسال . از اول آبان امسال رفتم بیمه بیکاری بدلیل سوراخ شدن کوره محل کارم . بدون قرارداد امضا شده تا 17آذر ماه 1403،،تقریبا 45 روز .بعدش دعوت بکار شدم همونجا بدون قرارداد بودم باز تا آخر برج ۱۱ امسال که اخراج شدم . شکایت بازگشت به کار بدم یا خیر ؟حکم بگیرم دائم هستم یا موقت ،به چه ماده ای استناد کنم