پروفایل کاربر

بدون نام

6 سال پیش

امضا برگه دریافت حقوق و مزایا

سلام، ببخشید من در یک کارگاه کار میکنم کارفرما هر ماه ازما امضا میگیره یک ورقی تو نوشته شده من تمام حقوق مزایا عیدی تحویل کرفتم ولی بما نداده ما از ترس که بیکار شیم امضا میکنیم. ایا این سند ادارکار قبول میکنه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

6 سال پیش

باسلام؛

یعنی شما بدون دریافت حقوق و مزایا اقدام به امضای چنین سندی کرده اید؟ آیا میان شما و کارفرما قرارداد استخدام منعقد شده است؟
به طور کلی در صورتی که حقوق و مزایای خود را دریافت کرده‌اید امضای چنین سندی مورد قبول است و مشکلی ندارد.


بااحترام؛

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

رضا رضایی

13 ساعت پیش

خسارت برای تاخیر در پرداخت سنوات کارگر از کارفرما

اینجانب در ابتدای بهمن 1403 از شرکت استعفا با پایه حقوق 25.9 میلیون دادم. شرکت در برج 3 سال 1405 اعلام کرده است که چک سنوات شما آماده است. آیا می توانم از کارفرما بابت تاخیر در پرداخت شکایت کنم؟
پیگیری های من بصورت تلفنی بوده و تاکنون شکایتی نکرده ام. شرکت بزرگ می باشد و دارای شورا می باشد. لطفاً راهنمایی بفرمایید.

پروفایل کاربر

مینا غفور

3 سال پیش

کلاهبرداری

فردی در ازای تحویل آپارتمان ۵ سال پیش یک میلیارد و ۷۰۰ از من گرفت .سپس متواری شد .بعد ۵ سال با حکم دادگاه پیداش کردیم و الان زندان هست ولی پول ندارد بر اساس محاسبه ی روز ۱۸ میلیارد باید بدهد . چه کار قانونی و به نفع خودم می توانم انجام بدهم .می‌گوید آزادم کن پول جور کنم ولی دروغ می گویدد

پروفایل کاربر

مسعود اسماعیلی

5 ماه پیش

قوانین کار بازنشستگان

سلام. آیا من که بازنشسته تامین اجتماعی و مستمری بگیر هستم میتوانم عضو شورای شهر تهران بشوم یا اگر بشوم مستمری مرا قطع خواهند کرد ؟