پروفایل کاربر

رضا دهقان

5 سال پیش

بازگشت به کار

با عرض سلام و احترام

با تشکر فراوان از زحمات و راهنمایی های ارزنده و دقیق شما

ممنون میشم به این سوال پاسخ دهید:


من در سال 1367 در دانشگاه دولتی پذیرفته شده ام. در سال 1371 تعهد دبیری داده ام و تاریخ استخدام آزمایشی 1371 است. از سال 1372 کسورات قانونی صندوق بازنشستگی را پرداخت کرده ام. دردوران تحصیل هیچگونه فعالیت اداری یا آموزشی نداشته ام.

درسال 1381 همتراز مربی پایه 6 بوده ام که با مدرک کارشناسی ارشد به مرتبه مربی پایه 1در وزارت علوم تبدیل وضعیت شده ام.

درسال 1397 به مرتبه استادیاری با پایه 17 در دانشگاه دولتی با اخذ مدرک دکتری بدون استفاده از ماموریت تحصیلی ارتقاء یافته ام.

چندین بار درخواست کتبی داده ام تا سنوات خدمت از تاریخ پرداخت کسورات قانونی صندوق بازنشستگی یعنی سال 1372 باشد تا حداقل پایه های قبلی را جبران کنم.

ولی دانشگاه حکم بازنشستگی برایم صادر کرده و حتی از رویت پرونده قبل از ارسال به سازمان بازنشستگی جلوگیری کرده است.

و از اعطای پایه های تشویقی و 6 پایه قبل از تبدیل به هیئت علمی هم دریغ کرده است.


آیا می توانم از طریق دیوان عدالت اداری یا هر طریقی که راهنمایی بفرمایید درخواست بازگشت به کارمطابق ماده 105 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره آن یا به هر استناد دیگری نظر به درخواست های مکرر قبلی سالهای گذشته ام داشته باشم؟

 سازمان مرکزی دانشگاه موافق پیگیری و قول همکاری کامل به جهت جبران خساراتها را داده است.

راه حل عملی چیست؟

بی اندازه سپاسگزارم


مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فرزانه بزم آمون

5 سال پیش

با سلام

نظر به اینکه آیین های استخدامی هر سازمانی متفاوت خواهد بود پیگیری از طریق سازمان مرکزی دانشگاه کارآمدتر خواهد بود.

در این خصوص چنانچه نیاز به مشاوره بیشتری دارید می توانید از مشاوره حقوقی تلفنی وینداد استفاده کنید.

با احترام؛

تیم حقوقی وینداد


هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

میثم مقدم

1 ماه پیش

حبس تعزیری

سلام
ببخشید در رای اومده محکوم به 2 سال حبس تعزیری میخواستم‌بدونم قابل خرید یا بخشش هست

پروفایل کاربر

ایوب خادم

1 ماه پیش

حبس تعزیزی ،

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده در دادگاه به جرم نزاع دسته جمعی منجر به قتل به یک سال حبس تعزیری محکوم شدم.تسلیم به رای زدم و در زمان باز پرسی به مدت ۷۰ روز توی حبس بودم،سوالم اینه که ایا با تقاضای تخفیف موافقت میشه وبا توجه به اینکه دارای یه فرزند معلول جسمی هستم و‌ هیچ سابقه ای ندارم امکان داره قاضی با درخواستم برای پابند موافقت کنه و حبس نکشم ودر اخر چقدر زمان میبره جواب تسلیم به رای صادر بشه وایا برای اجرای حکم پرونده میره زیر دست دادستان یا همون بازپرس پرونده وامکان داره دادستان با درخواست هایی که دادم موافقت نکنه و بفرسته زندان.ممنون از بذل توجهتون

پروفایل کاربر

آرمیتا ج

8 ماه پیش

خانواده

سلام خسته نباشید. من دخترم ۱۷ سالمه ی راهنمایی میخاستم ازتون.ممنون میشم. میخاستم بدونم آیا والدینم میتونن بدون رضایت من.من رو بفرستن بهزیستی؟واگر راهی برای جلوگیری ازاین هست میشه بگید بهم....بعد مادرم چندشبه منو همش تهدیدم میکنه که از خونه میندازتم بیرون
میخاستم بدونم منو میتونه از خونه بندازه بیرون؟قانون این حقو بهش میده که ی مادر بچشو از خونه بندازه بیرون؟بعد اگه اینکارو کرد من چیکار میتونم بکنم ؟اگه زنگ بزنم پلیس بدتر میشه برام یا بهتر میشه؟ اون خونه هم اصلا برام جای امنی نیست و همش تو معرض اسیبم میخاستم بدونم کی میتونه آسیب و از ما دور کنه؟