پروفایل کاربر

میثم درجی

4 سال پیش

بستن قرارداد بدون بیمه

سلام برادر من به علت از کار افتادن هر 2 کلیه ازکارافتادگی از بیمه گرفته و حقوق در یافت میکنه. حالا میخاد توی شرکت خصوصی هم کار کنه ولی شرکت میگه باید برات بیمه رد بشه وگرنه تخلفه ونمیشه باهات قرارداد ببندیم. با توجه به قانون میشه بصورت مشاوره ای توی شرکت جذب بشه و براش بیمه رد نشه و حقوق از کارافتادگیشم همچنان دریافت بکنه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

4 سال پیش

باسلام؛

بله امکان فعالیت به شکل مشاوره ای و در قالب قرارداد مشاوره فراهم است. البته توجه کنید که به طور کلی در صورتی که شما از بیمه کارافتادگی استفاده می‌کنید، استخدام در شرکت دیگر قانونی نیست.


بااحترام؛

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

Milad Naderi

5 سال پیش

مواردی که برای گرفتن کارآموز در شرکت باید مد نظر گرفت؟!

سلام وقت بخیر
تعدادی زیادی از دانشجویان طی این سال جاری درخواست کارآموزی در شرکت بنده رو داشتن و بنده چون نمیدونستم از لحاظ حقوقی چه مواردی رو باید رعایت کنم قبول نکردم. الان میخوام برای شرکت کارآموز قبول کنم.
آیا باید با فردی که درخواست دوره کارآموزی را دارد قرارداد ببندم؟
آیا باید کارآموز رو بیمه کنم؟

پروفایل کاربر

امیر اختر

6 ماه پیش

فروش سورس کد

سلام من برنامه نویس چندین پروژه بودم در یک شرکت و کل یک پروژه
(پروژه آخر حضورم در اون شرکت) رو خودم تنها نوشتم و لازم به ذکر هستش که هیچ قراردادی با این شرکت نداشتم و توافقی حقوق میریختند برام چند ماه آخر هم حقوق ندادند و من مجبور به ترک شرکت شدم و لازم به ذکر هست که این پروژه ی آخر رو یک نفر به شرکت سفارش داده بود و قرارداد هم داشت ولی تایم تحویلشم گذشته بود چندین ماه و تا الانم تحویلش ندادند.حالا این بنده خدا که کار رو به شرکت سفارش داده بود می خواد سورس کد پروژه رو از من که برنامه نویس کار هستم بخره و ضمنا من با شرکت چون قراردادی ندارم ملزم عدم فروش و بهره برداری نیستم ولی کد رو چون توی سیستم اونها میزدم تا آخرین روز همون جا گذاشتم و خب یه نسخه هم که خودم دارم ازش.حالا با همه ی این اوصاف من می تونم سورس رو به ایشون بفروشم یا خی؟.ممنون.

پروفایل کاربر

4 4

5 سال پیش

مشاور و بازنشستگی

سلام .‌‌‌‌‌‌ایاقرار داد مشاور با مستمری بازنشستگی بیمه مغایرت ندارد

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد