پروفایل کاربر

میثم درجی

4 سال پیش

بستن قرارداد بدون بیمه

سلام برادر من به علت از کار افتادن هر 2 کلیه ازکارافتادگی از بیمه گرفته و حقوق در یافت میکنه. حالا میخاد توی شرکت خصوصی هم کار کنه ولی شرکت میگه باید برات بیمه رد بشه وگرنه تخلفه ونمیشه باهات قرارداد ببندیم. با توجه به قانون میشه بصورت مشاوره ای توی شرکت جذب بشه و براش بیمه رد نشه و حقوق از کارافتادگیشم همچنان دریافت بکنه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

4 سال پیش

باسلام؛

بله امکان فعالیت به شکل مشاوره ای و در قالب قرارداد مشاوره فراهم است. البته توجه کنید که به طور کلی در صورتی که شما از بیمه کارافتادگی استفاده می‌کنید، استخدام در شرکت دیگر قانونی نیست.


بااحترام؛

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علی محمدپور

1 سال پیش

میزان ساعت کاری

سلام درشرکتی مشغول بکارهستم که تمام روزهای هفته رو کارمیکنیم که درماه میشه ۴۸ساعت باتوجه به اینکه قانون کار ۴۴ساعت درهفته رو اعلام کرده بفرمائیدکه این ۴ساعت مازاد چطوری باید محاسبه بشه توسط کارفرما.درضمن مدت ۲۰دقیقه تایم صبحانه یاناهار ویاشام داریم البته ناهاروشام درصورتیکه اضافه کار باشی.

پروفایل کاربر

حسین گرمابدری

6 سال پیش

در مورد قرارداد پورسانتی

با سلام آیا شخص حقوقی میتواند در موضوع قرارداد برای پیمانکار تعیین تکلیف کند نظام مالی اداری برای افراد پیمانکار مشخص کند که مپلا حقوق وزارت کار بدهید و. به اینصورت که در آیین نامه نظام مالی اداری تعریف کند که چقدر هم به آنها پورسانت دهید و برای خود شخص پیمانکار ساعت کاری تعیین کند .

پروفایل کاربر

مجید سعیدی

4 سال پیش

ساعت کار توافقی

ساعت کار در قرارداد مثلا 140ساعت در هفته بجای 176ساعت در هفته وبه مدت 9ماه . آیا می شود توافقی بیمه را کامل 30یا 31روزه محاسبه کرد ؟ برای کارفرما در آینده مشکلاتی بوجود نمی آورد؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد