حسین حقیقی
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
مهرنوش فتاحی
به طور کلی قرارداد پیمانکاری، قراردادی است که به موجب آن کارفرما، انجام عملی با شرایط معین و در برابر وجه معین، در مدت مشخص را به شخص حقیقی یا حقوقی به نام پیمانکار( مقاطعه کار) واگذار می کند. پس هر زمان که کارفرما بخواهد انجام عملی را از صفر تا صد به شخص دیگری بسپارد تا او کار را با هزینه خود پیش ببرد و در قبال فعالیت و هزینهها مبلغی دریافت کند، باید قرارداد پیمانکاری منعقد شود.
در این مورد می توانید از قرارداد پیمانکاری در بانک قراردادهای وینداد استفاده نمایید.هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
علی رحمانی
قرارداد پیمانکاری برای بازنشستگان
سلام
بنده بازنشسته با شرایط سخت و زیان آور هست که بیست ساله بازنشسته شدم اکنون میخوام با یه شرکت بعنوان راننده قرارداد امضا کنم که پایان سال احتیاج به اخذ مفاصاحساب از تامین احتماعی هستم. آیا با این شرایط برام مشکلی بوجود نمیاد و توی دردسر نمیفتم؟
ممنون از پاسخگوییتون
جواد مظلومی
قانون کار
من راننده استیجاری شهرداری هستم آیا قانون کار شامل حال من میشود ؟اگر نیست از چه مرجعی قابل پیگیری است
میعاد رفیعی زاده
تبدیل وضعیت
بنده پدرم ایثارگر هستن و خودم نیروی پیمانکار در کارخانه سیمان هستم ،آیا با نامه از سپاه یا بنیاد جانبازان تبدیل وضعیت میشم ؟و کارفرما نمیتونه از فرمان سر پیچی کنه؟