پروفایل کاربر

سجاد عسکری

تصادف با ماشین پراید فرد بعد از دو سال از من شکایت کرده

سلام بنده یک دستگاه ماشین سنگین دارم دو سال پیش از عقب به یک پراید مدل82 زدم و بیمه آن زمان هشت میلیون خسارت ماشین پراید تعیین کرد ولی صاحب پراید نرفت پول از بیمه بگیره بعد از هشت ماه پول گرفت و الان بعد از دو سال آمده از من شکایت کرده و گفت باید به من 30 میلیون بدم آیا امکان داره این فرد من را مقصر کنه در دادگاه با اینکه بیمه آن زمان خسارت کامل این فرد را که کارشناس بیمه تعیین کرده بود دادن

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

نوشین رضایی

تصادف و بیمه

سلام
من 7روز پیش تصادفی داشتم و از پشت به موتوری زدم البته ماشین حتی یک خط هم نیوفتاد ولی موتوری زمین خورد و پلیس امد و کروکی کشید ولی بعد از 7 روز ایشون هنوز بیمه نرفته میخواستم بدونم باتوجه به اینکه بیش از 5 روز از تصادف گذشته ایا من باید بیمه را مطلع میکردم ؟یا به این دلیل ممکن است مشکلی پیش بیاید‌؟ و سوال دیگر اینکه ایا موتوری میتواند علاوه بر خسارتی که از بیمه میگیرد از من طلب خسار کند و شکایت کند؟

پروفایل کاربر

hamed sattarian

آیا برای یک پروژه فریلنسری هم مالیات در نظر گرفته می‌شود؟

سلام
در متن قراردادی که از سایت خریداری و دانلود کرده ام تبصره‌ای هست به شرح زیر:
"در صورت ارائه گواهی تأیید شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر ثبت‌نام در سامانه مالیات بر ارزش افزوده، به مبلغ این قرارداد، 9 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده، تعلق می‌گیرد که علاوه بر قیمت قرارداد، از کارفرما اخذ می‌گردد."
آیا برای قرارداد بنده (انجام اپلیکیشن موبایل به صورت فریلنس بین شخص خودم و شخص دکتر) مالیات تعلق می‌گیرد؟ پرداخت این مالیات توسط چه کسی انجام می‌شود و اگر این مالیات پرداخت نشود چه اتفاقی می افتد؟ آیا در زمان بهره برداری از اپلیکیشن تجاری، به فرمی برای اثبات پرداخت مالیات نیاز است؟

پروفایل کاربر

محمد محمدی

ضریب حق بیمه قرادادهای فرهنگی

سلام
من یک قرارداد ( شخص حقوقی ) با عنوان فرهنگی و انجام امور تبلیغاتی و تولید محتوی در فضای مجازی و .... با یک سازمان بستم
نحوه ضریب بیمه این قرارداها معمولا چند درصد است ؟
ماخذ مورد اشاره آن در بخشنامه درآمدی بیمه نیز کدام است ؟
ممنون

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد