پروفایل کاربر

arezo arabi

سوال حقوقی در مورد قرارداد

سلام روزتون بخیر میخواستم ببینم توی یک قرارداد آموزشی بهتر هست قرارداد بین شخص حقیقی و شخص حقوقی منعقد شود یا بین دو شخص حقیقی ؟و با استناد به چه چیزی؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

5 سال پیش

با سلام. 

بهتر یا یدتر بودن از چه نظر؟ 

از نظر کلی تفاوتی میان طرفین قرارداد و امتیاز خاصی برای هر نوع وجود ندارد.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد حیدری

قرارداد

سلام.قراردادماهرسال‌تا۲۸اسفندیک‌روز آخرحقوق‌ومزایاکم‌میکنن‌وفروردین‌قرارداداز۱۴ فروردین تنظیم‌میکنن‌واین‌چندروزبیمه‌حقوق‌بامزایا‌وعیدی‌ وپاداش وسنوات‌ومرخصی‌نداریم‌‌‌‌قانونش‌چطوری

پروفایل کاربر

مریم حسین زاده

افتادگی حرف در قرارداد

سلام ..من واحدی رو بصورت قرارداد از خانومی خریدم که ما شرکت فرهنگیان هست وکالتنامه و قولنامه شده و برخی واحد ها هم پارکینگ ندارن ولی واحد من دارد و قرار داد هم طبق اختیارات حاصل از وکالتنامه بنام من تغییر نام پیدا کرده و در قرارداد نوشته موضوع قرداد واحد اپارتمانی که دارای یک باب پارکینگ اختصاصی است که حوه تخصیص بر اساس قاعده قرعه کشی خواهد بود افتادگی حرف در حوه برای من مشکل ساز خواهد بود

پروفایل کاربر

علی ملکی

خرید امتیاز وام ازدواج

سلام
من قصد دارم امتیاز وام ازدواج شخصی را بخرم که از قبل آشنایی با آن ندارم. شرایط خرید به این صورت خواهد بود که یک قرارداد خرید امتیاز وام در محضر تنظیم خواهیم کرد به این صورت که من وام را بردارم و مقدار مشخصی از وام را به عنوان سهم خودم که در قرارداد مشخص کردیم بردارم و بقیه برای صاحب وام بماند و برای تضمین پرداخت سهم من از وام از صاحب وام سفته بگیرم.
می خواستم بدونم ممکنه با صاحب وام به مشکل بخورم و سهم من را صاحب وام ندهد؟ و اگر به مشکل بخورم میتونم از راه قانونی سهم خودم را از صاحب وام بگیرم؟
قابل ذکر است که من فروشنده وام ازدواج را از سایت های فروش وام پیدا کرده ام
ممنون

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد