پروفایل کاربر

امیر مجیدی نژاد

پیش خرید آپارتمان

سلام من پارسال یک آپارتمان پیش خرید کردم وطبق قراردادوقولنامه دفتراملاک باید۱۴۰۰/۵/۱ تحویل دهدوروزی ۵میلیون تومان خسارت دیرکردتقبل کند۴ماه دیرشده وهیچ مبلغی راقبول نمیکند. من چکنم ومطالبه من قانونی است؟ لطفا رهنمایی کنید و اگه میشه قولنامه را بفرستم.

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

حسین فرهادی

4 سال پیش

سلام و احترام، در اینطور موارد باید متن قرارداد تون را کامل بررسی کنم تا بتونم راهنماییتون کنم.

بطور کلی باید دعوای الزام به تنظیم سند و مطالبه ئجه التزام مطرح کنید.

پیج اینستاگرام من برای راهنمایی بیشتر

hosseinfarhadilaw

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

هادی کلهری

آیا شخص مالک املاک میتواند خود را به عنوان داور در قرارداد درج کند

سلام

آیا شخصی که مالک املاک باشد و قرارداد در دفتر او نوشته شده می‌تواند نام خود را به عنوان داور در قسمت مربوطه در مبایعه‌نامه شراکت ساخت زمین درج کند

این شخص هیچ منافعی در قرارداد نداشته و صرفا به عنوان تنظیم گر قرارداد ،متن آن را تهیه و مهر املاک و امضای این شخص در بخش پایانی ثبت شده است

پروفایل کاربر

جلال منتظری فر

قرارداد مشارکت مدنی با نیرو

میخواستم بدونم آیا یک مرکز خدماتی میتونه با نیروهاش قرارداد مشارکت مدنی ببنده و آن نیرو به عنوان عامل باشه و در نتیجه به عنوان شریک تجاری نیاز نباشه اون را بیمه کنه؟

پروفایل کاربر

عبدالحسين رضوان

تصرف ملک

سلام وقت بخیر
ملکی را۳دانگ ۳دانگ باهمسرم خریدم.ایشان مستاجردر ان گذاشته واصل مبایعه نامه دست ایشان است ودسترسی به آن ندارم دادگاه ازمن اصل مبایعه نامه رامیخواهد لطفا راهنماییم کنید. تشکر