پروفایل کاربر

علی امینی

4 سال پیش

خسارت وارده به چمدان

درود بر شما

اگر در یک مسافرت هوایی چمدانی آسیب ببیند،آیا شرکت هواپیمایی میتواند برای جبران خسارت وارده به کنوانسیون ژنو و الحاقیه های آن رجوع کند؟

آیا در این کنوانسیون به چگونگی محاسبه خسارت وارده به مسافر اشاره شده است؟

با سپاس

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (2)

anahita rahimi

4 سال پیش

با سلام 

کنوانسیون ژنو راجع به حقوق بشر دوستانه است و راجع به حقوق کشورهای در جنگ همچنین غیر نظامیان آسیب دیده در جنگ مطرح شده است و در مورد خسارت وارد به چمدان مسافر نیست. 


با احترام تیم حقوقی وینداد

anahita rahimi

4 سال پیش

با سلام 

کنوانسیون ژنو در مورد حقوق بشر دوستانه است و الحاقیه های آن مبنی بر قوانین حقوقی کشورهای درحال جنگ است. در این کنوانسیون در مورد خسارت وارده به غیر نظامیان در زمان جنگ اشاره شده نه در مورد خسارت وارد به چمدان مسافر. 


با احترام تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

مسعود یکه روستا

1 ماه پیش

نحوه دریافت برگه حصر وراثت بعنوان ذینفع

با سلام و درود
باید برای ارائه دادخواست اثبات مالکیت، وراث را بعنوان خوانده طرف دعوی قرار دهم، مشخصات و آدرس سه نفر از نه نفر را دارم ، به شورای حل اختلاف محل مراجعه کرده ام، میگویند چون فوت مورث قبل از سیستمی شدن بوده ، ما نداریم و باید بعنوان ذی‌نفع ابتدا از طریق اداره ثبت احوال جهت دریافت گواهی فوت متوفی اقدام و سپس، مجددا برای گواهی حصر وراثت پیگیری کنید. در صورتیکه بزرگواران راهنمایی دقیق و موثری بنمایند، بسیار سپاسگزار خواهم شد.

پروفایل کاربر

مسعود رض

8 ماه پیش

شرح ذیل

تبصره 2 بند ذ ماده 87 - والدين ، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان و رزمندگان با حداقل شش ماه حضور در جبهه ، شاغل در كليه دستگاههاي مشمول ماده (2) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران و موسسات تابعه آنها و شركتهاي عمومي ، دولتي ، در صورت تنزل از پست سازماني بالاتر ، مشروط به عدم محكوميت آنها بر اساس آراء مراجع قضائي يا اداري به تنزل پست ، از كليه حقوق و مزاياي همان پست سازماني يا پست همطراز شغل و پست قبلي برخوردار مي شوند.

خواهشمند است اعلام بفرمایید آیا همسرایثارگر با بیش از 30 ماه سابقه حضور در جبهه مشمول تبصره مذکور می باشند ؟ ویا فقط خود ایثارگر با شرایط مندرج در تبصره مذکور مشمول بهره مندی از این موضوع می باشد؟

پروفایل کاربر

علی چاوش

6 ماه پیش

مدیر ساختمان

سلام.چه بندی در قراداد بنویسم که مسیولتی گردن بنده بابت ااش سوزی یا حوادث دیگر به عنوان مدیر ساختمان نباشد ؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد