پروفایل کاربر

فاطمه قاسمی

3 سال پیش

دانشجو حقوق

سلام خسته نباشید دانشجوی ترم اخر حقوق هستم میخواستم بدونم واسه اینکه مشاور حقوقی شرکت ها بشم باید چه کاری انجام بدم؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

3 سال پیش

سلام

در درجه‌ی اول شما بایستی دانش خود را با مطالعه افزایش دهید. در کنار آن بایستی تجارب کاری کسب نمایید. در ابتدای کار می توانید با انجام کارآموزی های حقوقی آغاز نمایید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علی ابراهیمی

3 ماه پیش

اعاده پرونده

باسلام درپرونده ای مالی دادگاه بدوی مرا محکوم ولی دادگاه تجدیدنظر رای بدوی را نقض وپرونده رابه شعبه بدوی اعاده کرد. آیا اگرطرف مقابل شکایت مجدد نکند شعبه بدوی بازبه پرونده درجهت رفع ایرادات مطروحه داداگاه تجددنظر رسیدگی خواهدکرد؟ وآیا اصولا رسیدگی مجدد درهمان شعبه بدوی خواهدبود یا درصورت ادامه شکایت طرف مقابل باید به شعبه دیگر برود؟

پروفایل کاربر

حسین فرخی

11 ماه پیش

شکایت از برنامه ترب

سلام.یک عدد چرخ خیاطی خرید کردم ولی کالای دریافت شده با شرایط ذکر شده تو وبسایت فرق داره و بعد از ثبت سفارش و قبل از ارسال کالا با مدیر فروشگاه در مورد صحت ذکر شده تو وبسایت صحبت کردم ولی متاسفانه حالا زیر بار نمی روند و هیچ یک پاسخگو نیستند در ضمن ۲۵۰۰۰۰۰ تومان هم هزینه اضافه پس از ثبت سفارش از من دریافت کردن که به حساب حاضر مدیر فروشگاه واریز کردم.

پروفایل کاربر

عسل بدیعان

7 ماه پیش

فحاشی همسایع

سلام،روز بخیر،در آپارتمان پنج واحدی زندگی میکنم یکی از همسایه ها به دلیل خصومت شخصی اقدام به خط انداختن ماشینم که در پارکینگ پارک بود کرد،تصمیم به نصب دوربین در پارکینگ با هزینه شخصی داشتم با رضایت اکثریت ساکنین دوربین را به هزینه خودم نصب کردم,که همان شخص در صورتی که همسرش رضایت داده بود بعد از نصب دوربین شروع به داد و بیداد و فحاشی کرد به در منزل ما لگد و مشت میزد که من هم فیلم دارم و هم صدا و درصورتی که ما با صد و ده تماس گرفتیم اما پدر بنده بخاطر همسر این خانم شکایت نکرده ولی این خانم از پدرم شکایت کرده،میخواستم بدونم میتونیم ما محکومش کنیم؟
بعد برای رضایت به رضایت مالکین یا مستاجرین نیاز داریم؟
و. ما میتونیم بابت فحاشی ازش شکایت کنیم؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد