پروفایل کاربر

کاربر

4 سال پیش

درباره اجاره بهای مسکن

سلام خسته نباشید من در شهر ساوه مستاجر هستم

قراردادم سر ماه  تموم میشه صاحب خونم گفته باید ودیعه و اجاره رو باید اضافه کنم قرارداد گذشته 35میلیون ماهی یک میلیون دویست هزار تومان بود که اومده گفته باید 50میلیون ماهی3میلیون بدی که من راضی نشدم و نمیتونم بیشتر از 2تومن بهش بدم حالا به ی نفر دیگه 40میلیون ماهی2003میلیون اجاره داده من هم فعلا خونه نگرفتم میگه باید زودتر خالی کنی به نظرتون چیکار کنم میتونه بیرون کنه شکایت کنم به جای میرسه

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (3)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فاطمه حسینقلی‌لو

4 سال پیش

با سلام

اگر مدت اجاره تمام شده باشد شما موظف به تخلیه ی ملک هستید. در صورت عدم تخلیه مالک میتونه حکم تخلیه ی فوری بگیره.

با احترام

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فاطمه حسینقلی‌لو

4 سال پیش

با سلام

اگر مدت اجاره تمام شده باشد شما موظف به تخلیه ی ملک هستید. در صورت عدم تخلیه مالک میتونه حکم تخلیه ی فوری بگیره.

با احترام

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فاطمه حسینقلی‌لو

4 سال پیش

با سلام

اگر مدت اجاره تمام شده باشد شما موظف به تخلیه ی ملک هستید. در صورت عدم تخلیه مالک میتونه حکم تخلیه ی فوری بگیره.

با احترام

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

رقیه ج

1 ماه پیش

نفقه فرزندان

سلام خسته نباشید اینجانب بعد از ۲۰ سال زندگی مادر دو فرزند ۱۹ ساله دختر و یه پسر ۱۵ سال به دلیل نداشتن تفاهم و سازگاری با همسرم درخواست طلاق توافقی دادم نه مهریه و نه هیچ چیزی نخواستم و حضانت فرزندان رو هم خودم به عهده گرفتم اون موقع در سند طلاق قید شده که بنده هیچ ادعایی در خصوص نفقه بچه هام ندارم سوالم از خدمت شما اینست که آیا الان بعد از یکسال می تونم از طرف فرزندانم دادخواست نفقه بدم چون اون موقع دخترم به سن قانونی نرسیده بود ولی الان میگه من نفقم رو از بابام می خوام شما از طرف خودت امضا کردین نه من . و در رابطه با پسرم چطور که ۱۵ سالشه ؟ لطفا راهنمایی کنید می تونم پیگیر نفقه اینا بشم یا دادگاه میگه موقع طلاق امضا کردی که ادعایی برای نفقه فرزندان نداری .ممنونم از شما

پروفایل کاربر

..... فففف

10 ماه پیش

قرار کمیسیون ماده صد شهرداری

سلام لطفا راهنمایی ام کنید ما یک خونه یه صورت دوبلکس بازسازی کردیم همچین نامه ای امده خیلی نگرانیم ممکنه حکم تخریب بدن متن نامه به شرح زیر :

پرونده تخلف ساختمانى در جلسه مطرح و از آنجا كه بناى موردنظر به ميزان حدود50 مترمربع در٣طبقه بدون پروانه احداث گرديده، درجهت تعيين وضعيت بناى احداثى قرار ارجاع امر به كارشناس رسمى دادكسترى صادرتا كارشناس نسبت به بررسى و بازديد ساختمان و اعلام نظر درخصوص موارد ذيل اقدام و گزارشى مستند و مستدل به همراه3 تصويراز ساختمان به دبيرخانه

كميسيون اعلام نمايد. ا-تشريح وضعيت ساخت وساز انجام شده ازنظر سازه لى (فونداسيون-اسكلت-ديوار وسقف) و عناصر مقاوم دربرابرب بارهاى جانبى متناسب با نوع سازه و حدود سال وقوع تخلف.

٧ ميزان و درصد رعايت ضوابط فنى جهت پايدارى سازه در مقابل بارهاى ثقلى وجانبى. ١- با توجه به جميع شرايط، آيا امكان اجراى طرح تقويت و رفع نواقص فنى واجرايى ساختمان فراهم ميباشد يا خير؟ لذا ازبين كارشناسان به قيد قرعه آقاى مهندس .....و مالك موظف به پرداخت هزينه كارشناسى ظرف مدت يك هفته از تاربخ ابلاغ به حساب سيبا كانون كارشناسان رسمى دادگسترى مى باشد.

پروفایل کاربر

هانا راد

1 سال پیش

حکم رشد

دختر بدون اذن پدر میتونه با داشتن حکم رشد ازدواج کنه؟