پروفایل کاربر

محمد حسین زاده صحافی

دریافت کد اقتصادی و کد کارگاهی

سلام ما یک شرکت آی تی هستیم که به تازگی حدود ۱ ماه هست شرکت ثبت کردیم . شرکت ما چون استارت آپی هست یک محل مسکونی اجاره کردیم . حالا برای دریافت کد اقتصادی و کد کارگاهی به مشکل خوردیم و میگن باید محل شرکت اداری باشد . از چه طریقی این مشکل را می توانیم حل کنیم ؟ ( یکی از راه حل های مطرح شده استقرار تیم در شتابدهنده هاست که به این شرکت ها کد اقتصادی تعلق می گیرد . )

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش


سلام

به طور کلی بازرس بیمه مجوز ورود به منازل مسکونی را ندارد. استقرار کارگاه در محل مسکونی بازرسی را با مشکل رو به رو می سازد. از این رو ادارات تامین اجتماعی از پذیرش منازل مسکونی به عنوان دفتر شرکت یا کارگاه معذور هستند و تنها دایر شدن محل شرکت یا کارگاه در منازل مسکونی تحت شرایط خاصی برای شرکت های دانش بنیان پذیرفته شده است.

جهت دریافت کد اقتصادی از اداره دارایی نیز سخت گیری وجود دارد. بهتر است اجاره نامه به نام شرکت و توسط مدیر عامل رسمی منعقد شود.


در صورت نیاز به قرارداد اجاره دفتر کار و یا تنظیم اختصاصی قرارداد به لینک های مربوط مراجعه کنید.


با احترام

تیم حقوقی وینداد


هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمدامبن آقائی

افت قیمت ماشین

سلام روز بخیر
من تصادف کردم و مقصر هستم. زیان دیده به شورای حل اختلاف شکایت کرده و درخواست تامین دلیل کرده. میخواستم بپرسم بیمه هزینه افت قیمت ماشین رو محتمل میشه یا نه؟

تبادل ارز

با سلام، فرض کنید شخصی یک پلتفرم داره که ایرانیان خارج از طریق اون پلتفرم یورو یا دلار و یا هر ارز دیگه ای رو به حساب ارزی یک ایرانی دیگه مقیم خارج منتقل میکنن و معادل اون ارز ریال به حساب بستگانشون داخل ایران میفرستن. من سه تا سوال دارم:

1-  آیا کار این پلتفرم غیر قانونی هست؟

2- آیا اشخاصی که از این پلتفرم اقدام به خرید و فروش ارز میکنند کارشون غیر قانونی هست؟

3-درصورت غیرقانونی بودن آیا شما میتوانید این کار رو قانونی کنید و راه حلی داره آیا؟

پروفایل کاربر

ناصر رجبی

پرداخت خسارت

بیمه معلم از پرداخت خسارت منزل مسکونی اینجانب که بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز شهری دچار سانحه گردیده بعد از گذشت ۳ماه حاضر به پرداخت ۱۳۱ میلیون تومان است در حالی که خسارت وارده بیش از ۱ میلیارد تومان میباشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد