پروفایل کاربر

حامد اعلائی

رتبه بندی مدرک

با سلام 


بنده سال ۹۵ با توجه به بی اطلاعی از موارد قانونی رتبه بندی مدرک تحصیلی خود را در ازا پول اندکی در اختیار فردی قرار دادم ایشان بصورت شفاهی گفت که این وکالت نامه ۲ ساله است ولی پس از مدت ۲ سال متوجه شدم که وکالتنامه بنده بدون تاریخ و بلاعزل بوده است و هرچه با ایشان تماس گرفتم گفتند که وکالتنامه را باطل میکنم که تا این لحظه محقق نشده است و از ایشان بی اطلاع هستم و اسم بنده در مقطعی به عنوان مدیرعامل و هیت مدیره در شرکتی ثبت شده است و پس از مدتی چندین بار برای بنده احضاریه دادگاه امد وقتی مدارک شرکت را بررسی نمودم فهمیدم امضا بنده جعل شده است و در همه صورتجلسه های امضا جعل شده بنده ثبت گردیده است از جنابعالی تقاضای راهنمایی دارم.شایان ذکر است بنده ساکن تهران هستم و شرکت مذکور در اراک میباشد. با تشکر

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

مهدیس محرمی

4 سال پیش

با سلام

سوال شما مبهم میباشد اما در نهایت، عقد وکالت بلاعزل در ذیل ماده ۶۷۹ ق.م بیان شده است که مقرر می دارد: موکل می تواند هر وقت بخواهد وکیل را عزل کند مگر اینکه وکالت وکیل یا عدم عزل وکیل در ضمن عقد لازمی شرط شده باشد. بنابراین در حالت وکالت بلاعزل امکان عزل موکل وجود ندارد و تنها راه از بین بردن این وکالت فوت یا حجر وکیل و یا انجام موضوع قرارداد توسط خودتان و یا دادن دادخواست به دادگاه است. اما در این حالت در صورت جعل شما میتوانید مستقیما شکایت کیفری کنید.



با احترام

تیم حقوقی وینداد


حامد اعلائی

4 سال پیش

ممنونم از راهنمایی شما سوال بنده این بود که چه کاری باید انجام بدم چطور میتونم از طریق موسسه شما وکیل بگیرم برای مشاوره یا پیگیری کارم؟

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد یاسین احمدی

تخریب

باسلام و احترام خدمت شما بزرگواران. 
شخص علیه اینجانب به اتهام تخریب قطره‌های آبیاری در زمین کشاورزی به استناد فیلم و یک شاهد شکایت مطرح کرده است..
با این توضیح که اینجانب و شاکی بر روی اراضی مشاعی فعالیت داریم که قبل از ما پدرانمان فعالیت داشتند که طی تقسیم نامه عادی در سال ۷۹ اراضی مذکور را بین خود تقسیم کرده‌اند. 
لذا اینجانب مطابق با کشت پدرم سالها در قسمتی از اراضی مذکور کشت و کار کردم که برادر شاکی بدلیل اختلافات ملکی که با اینجانب دارد عالما و عامدا و به بهانه ایجاد نزاع و درگیری و تصرف زمین در محدوده زمین کشاورزی ما که هر سال کشت میکنم اقدام به شخم زدن نموده بود.ضمنا فیلم و تصاویر و شاهد وجود دارد. 
لذا زمانی که بنده زمین را برای کشت آماده کرده بودم برادر شاکی مجددا در محدوده زمین کشاورزی ما قطره های آبیاری پهن کرده بود.                     
لذا اینجانب در حضور برادر شاکی مقداری از قطره‌های آبیاری را بلند کردم و گفتم به داخل زمین خودتان ببرید که برادرم آمد و قطره‌های آبیاری را جمع کرد و به داخل زمین کشاورزی خودشان گذاشت. بدون آن که تخریب کند.فقط جابجا کرد. لذا اینجانب چیزی را تخریب نکرده ام و حتی در صورت لزوم حاضرم قسم بخورم. ضمنا شاهد عینی وجود دارد. 
بررسی دلایل شاکی به شرح زیر...
۱.. فیلم مورد استناد شاکی خارج نویسی شده و مشاهده می شود بنده دارم قدم میزنم و برادرم قطره‌های آبیاری را جمع کرده و دارد جابجا می‌کند. 
۲.. شاهد که برادر شاکی است و با اینجانب خصومت شخصی دارد شهادت داده که قطره های آبیاری متعلق به برادرش است و بنده آنها را تخریب کرده ام.
بررسی دفاعیات اینجانب به شرح زیر...
اولا.. اختلاف اینجانب با برادر شاکی است چرا که ایشان بر روی کشت بنده شخم زد و قطره‌های آبیاری پهن کرده بود.و این موضوع هیچ ارتباطی با شاکی این پرونده ندارد. ضمنا در لحظه اختلاف شاکی حضور نداشت. 
ثانیا.. در فیلم مورد استناد شاکی فقط مشاهده می شود بنده دارم قدم میزنم و مدرکی وجود ندارد که بنده چیزی را تخریب کنم. 
ثالثا.. اینجانب از شاهد که برادر شاکی است فیلم دارم که به صراحت بیان میکند قطره‌های آبیاری متعلق به خودش است.نه برادرش. فیلم را در پرونده گذاشتم... و از طرف دیگر خود شاهد علیه اینجانب و ب...

پروفایل کاربر

رضا نبوی

حکم دادگاه

با سلام خدمت دوستان بزرگوار
حکم دادگاه درمورد ضرب جرح غیر عمدی است ، قاضی طبق ماده 146 قانون مجازات اسلامی که افراد نابالغ مسئولیت کیفری ندارند صادر شده و طبق ماده 389قانون آیین دادرسی کیفری قرار موقوفی تعقیب صادر شده و هیچ اشاره ای به دیه نشده از صدور و ابلاغ حکم دو ماه میگذره خواستم بدونم این به معنی اینکه دیه ای به من تعلق نمیگیره ،لطفا راهنمایی بفرمایید چون بر اثر ضربه چشم من بکلی نا بینا شده. با تشکر

پروفایل کاربر

خاطره خدادادی

کشف حجاب

سلام
خدا قوت
خدمت شما اعتراضی داشتم که در قالب سوال مطرح می کنم
در یکی از پوستر های تان تصویر خانمی وجود دارد که کشف حجاب کرده اند
مشاوران حقوقی شما که پایبند به قانون نیستند، چطور می خواهند قانون را برای ما توضیح دهند و در دادگاه از آن دفاع کنند؟؟؟؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد