پروفایل کاربر

شاهین سارانی

روش خروج مدرک تحصیلی از رتبه بندی شرکت های پیمانکاری چگونه است؟

با سلام
سال نودویک جهت استفاده از مدرک تحصیلی برای رتبه بندی شرکت پیمانکاری باچند شرکت تماس گرفتم و شرکت ها جهت بررسی امکان استفاده از مدارک و یا تعیین میزان پرداختی کپی آنها را از من گرفتند و قرار بود بعد از بررسی و در صورت توافق جهت عقد قرارداد و تبادل اصل مدارک و قرارداد به آنها مراجعه شود ولی بدلیل رفع مشکلم از اینکار منصرف شدم وپیگیر کپی مدارک هم نبودم تا اینکه چندی قبل متوجه شدم مدیر یکی از شرکت های مذکور از مدرک اینجانب جهت رتبه بندی شرکت خود در شهرستان بیرجند بدون اطلاع من استفاده نموده است.(اصل تمامی مدارک تحصیلی - سوابق بیمه - اطلاعات شناسنامه و کارت ملی نزد خودم است ).
حال جهت خروج نام خود از اعضای امتیاز آور شرکت چکاری باید انجام دهم و به کجا مراجعه نمایم.با تشکر

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (5)

سیدمحمد مرتضوی کسمایی

4 ماه پیش

جهت خروج از اعضای امتیازآوری شرکت چکار باید کرد ؟؟

مهدی زینلی

4 سال پیش

مدرک تحصیلی خودرا چگونه از گرید شرکت راهسازی ازاد کنم دیروز جهت آزادسازی مدرک واسترداد سفته هایم برای مدیرعامل شرکت اظهار نامه فرستادم ویک هفته به مدیر عامل فرصت  دادم قبلا هم بابت آزاد سازی مدرک به مدیرعامل شرکت بابت این موضوع پیام فرستادم ولی بعید میدانم که مدرک تحصیلیم را آزاد کند

مهدی زینلی

4 سال پیش

مدرک تحصیلی خودرا چگونه از گرید شرکت راهسازی ازاد کنم دیروز جهت آزادسازی مدرک واسترداد سفته هایم برای مدیرعامل شرکت اظهار نامه فرستادم ویک هفته به مدیر عامل فرصت  دادم قبلا هم بابت آزاد سازی مدرک به مدیرعامل شرکت بابت این موضوع پیام فرستادم ولی بعید میدانم که مدرک تحصیلیم را آزاد کند

مهدی زینلی

4 سال پیش

مدرک تحصیلی خودرا چگونه از گرید شرکت راهسازی ازاد کنم دیروز جهت آزادسازی مدرک واسترداد سفته هایم برای مدیرعامل شرکت اظهار نامه فرستادم ویک هفته به مدیر عامل فرصت  دادم قبلا هم بابت آزاد سازی مدرک به مدیرعامل شرکت بابت این موضوع پیام فرستادم ولی بعید میدانم که مدرک تحصیلیم را آزاد کند

آرش حق شناس

6 سال پیش

با سلام 

شما می توانید تحت عناوین کیفری از سوء استفاده کننده نزد دادگاه شکایت نمایید.

امین قاسمی

5 سال پیش

سلام
وقت بخیر
امکانش هست مراحل کار را بفرمایید چگونه اقدام به آزادسازی مدرک کنیم؟

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

احسان صفری

عدم تحویل خودرو

عدم تحویل خودرو
بنده خودروی را از مادرم به صورت قولنامه خریدم در حضور خواهر و پدرم.اما سند انتقال داده نشد و پلاک بنام مادرم هست بعد یک ماه مادرم فوت نمود.یک روز برادرم ماشین رابه صورت امانت گرفت و رفت.دیگر خبری از ماشین نشد و گفت ماشین را نمیدهم .حال باید چیکار کنم تا بتونم سریع خودرو را تحویل بگیرم.ایا میتونم ماشین را توقیف کنم .

پروفایل کاربر

سیف الله حیدری

آیاقبل از فوت پدر می شود سهم برادر خود بخرید

بند قبل از فوت پدرم برادر گفت بیا سهم خود از این ملک پدرم از شما بخرم ومن فروختم یک قولنامه شاده بینم ما نوشتیم ولی پدر بعد از هفت سال ملک را به برادرش واگذار کرد تا وام بگیرد ولی بعد از فوت هردو ما به درس افتادیم تا اینکه بعد از فک رهن وحکم قضایی از دادگستری ملک را پس گرفتیم همه ی وراث با وکیل و همفکری هم آیا من می توانم پول برادرم را پس داده و به سر سهم خود برگردم ممنون

پروفایل کاربر

جاال پیرامون

صدور حکم و اعتراض

سلام من یه شکایت علیه بنده خدا که طلب دارم انجام دادم بنابر مشکلات نتونستم تو دادگاه حاضر بشم حکومت صادر شده مبنی بر رد دعوی وجای اعتراض گذاشته